Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 27-Φεβ-2019 13:59

    Ποσό 11,9 εκατ. καλείται να πληρώσει η ΑΒ σε πρώην μικρομετόχους της

    Ποσό 11,9 εκατ. καλείται να πληρώσει η ΑΒ σε πρώην μικρομετόχους της
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Επιπλέον 11,9 εκατ. ευρώ συν τόκους στους πρώην μικρομετόχους της ΑΒ Βασιλόπουλος –κατείχαν το 7% της εταιρείας πριν βγει από το Χρηματιστήριο– καλείται να καταβάλει ο βελγο-ολλανδικός όμιλος Ahold – Delhaize.

    Σχετική απόφαση, που εκδόθηκε στις 11 Ιανουαρίου, έλαβε το Πρωτοδικείο Αθηνών, με τον βελγο-ολλανδικό όμιλο να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να προσβάλει την απόφαση.

    Στη σημερινή ανακοίνωσή του για την πορεία των οικονομικών του μεγεθών για το 2018 ο βελγο-ολλανδικός όμιλος Ahold – Delhaize αναφέρει πως έχει λάβει σχετική πρόνοια για το θέμα αυτό. "Παρ’ όλο που εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι η συναλλαγή squeeze-out έχει εκτελεστεί και έχει ολοκληρωθεί σύμφωνα με όλες τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις και έναντι μιας δίκαιης τιμής” σημειώνει σε άλλο σημείο.

    Οι πρώην, πλέον, μέτοχοι μειοψηφίας της ΑΒ Βασιλόπουλος είχαν κάνει γνωστές τις προθέσεις τους για προσφυγή στη δικαιοσύνη ήδη από τις 21 Απριλίου του 2010. Σε εκείνη τη γενική συνέλευση της ΑΒ Βασιλόπουλος είχαν χαρακτηρίσει το προσφερόμενο τίμημα των 35,73 ευρώ ανά μετοχή, ιδιαίτερα χαμηλό, ζητώντας βελτιωμένη προσφορά.

    Αναφορικά τώρα με την πορεία της ΑΒ Βασιλόπουλος το 2018, ο όμιλος Ahold – Delhaize επιβεβαιώνει την πίεση που δέχθηκαν πέρυσι τα μεγέθη της θυγατρικής του στην Ελλάδα. Κατάσταση την οποία αποδίδει στην επαναλειτουργία καταστημάτων από τον ανταγωνισμό.

    Στόχος της σημερινής διοίκησης της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η ανάκτηση της πρώτης θέσης του κλάδου σε βάθος τριετίας. Αυτό θα γίνει μέσα από ένα σχέδιο το οποίο περιλαμβάνει νέες επενδύσεις -60 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του δικτύου και 200 εκατ. ευρώ για τις προσφορές-, διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων (εταιρικών και franchise), νέο μοντέλο καταστημάτων, έμφαση στα φρέσκα προϊόντα και στα έτοιμα φαγητά, αλλά και επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων