Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 24-Ιαν-2019 11:05

    Τι έχασε η ΑΒ Βασιλόπουλος το 2018

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Τι έχασε η ΑΒ Βασιλόπουλος το 2018

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Υπό πίεση παρέμειναν τα μεγέθη της ΑΒ Βασιλόπουλος το 2018, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο βελγο-ολλανδικός όμιλος Ahold Delhaize, μητρικός όμιλος της ελληνικής λιανεμπορικής αλυσίδας.

    Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά "στην Ελλάδα, ως αποτέλεσμα των ανταγωνιστών, η συγκριτική αύξηση των πωλήσεων παρέμεινε υπό πίεση, αλλά σταδιακά βελτιώθηκε το τέταρτο τρίμηνο σε σύγκριση με τα προηγούμενα τρίμηνα και με ελαφρά θετική αύξηση του όγκου".

    Στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, γεωγραφική περιοχή στην οποία ανήκει η Ελλάδα, οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2% εξαιρουμένης της βενζίνης. Ειδικότερα στην Τσεχία πέτυχε μια πολύ ισχυρή απόδοση πωλήσεων με επιτυχημένες προσφορές που είχαν ως αποτέλεσμα τόσο τις αυξημένες συναλλαγές όσο και το μέγεθος του καλαθιού στα σούπερ μάρκετ.

    Σύμφωνα με τη Nielsen η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (σ.σ. καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) κινήθηκε πέρυσι θετικά σε αξία, καταγράφοντας άνοδο +2,2%, σε σύγκριση με το 2017, ενώ τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, παρουσίασαν χαμηλότερη συγκριτικά τάση, στο +1,8%.

    Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) εμφάνισαν πιο θετική τάση, +4,8%, ενώ τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα κινήθηκαν αρκετά πιο συγκρατημένα στο +2,9%. 

    Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των FMCGs (ταχυκίνητοι κωδικοί), τα Τρόφιμα & Ποτά σημείωσαν άνοδο +1,5%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσίασαν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με το σύνολο του 2017 κατά +2,4% και +3% αντίστοιχα. 

    Σε αυτά τα αποτελέσματα, συνέβαλλε η αναδιάρθρωση του δικτύου καταστημάτων του λιανεμπορίου, ενώ η συγκράτηση του μεριδίου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας γύρω στο 15%, καθώς και η πολύ υψηλή προωθητική ένταση (άνω του 50% για τα FMCGs συνολικά και άνω του 60% αν αφαιρέσουμε από τα FMCGs την επίδραση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας) συνέχισαν να χαρακτηρίζουν το Ελληνικό λιανεμπόριο τροφίμων.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων