Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 03-Αυγ-2018 08:00

    Η ΜΕΒΓΑΛ μπαίνει στην αγορά ψωμιού

    Η ΜΕΒΓΑΛ μπαίνει στην αγορά ψωμιού
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Αλεξάνδρας Γκίτση
     
    Στην αγορά συσκευασμένου άρτου έχει εισέλθει το τελευταίο διάστημα η βορειοελλαδίτικη γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ. Η εταιρεία, έχει τοποθετήσει ήδη στην αγορά συσκευασμένο ψωμί του τόστ και ψωμάκια, ενώ δεν αποκλείεται η γκάμα των προϊόντων να διευρυνθεί περαιτέρω. Με βάση πληροφορίες του Capital.gr η τοποθέτηση σε αυτή τη φάση γίνεται σε μικρά σημεία λιανικής, όπου η εταιρεία έχει ισχυρό δίκτυο, το προϊόν, το οποίο φέρει το brand της ΜΕΒΓΑΛ, παράγεται από συνεργαζόμενη με την βορειοελλαδίτικη γαλακτοβιομηχανία εταιρεία.

    Η αγορά άρτου και αρτοσκευασμάτων, υπολογίζεται στα 1 δισ. ευρώ με το μεγαλύτερο μέρος αυτής να ελέγχεται από τους φούρνους και τα αρτοποιεία. Πέρυσι οι πωλήσεις άρτου εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ παρουσίασαν αύξηση 5,5% σε τεμάχια, αλλά πτώση 3,9% σε αξία, γεγονός που δείχνει και το μέγεθος των πιέσεων που ασκήθηκαν στις τιμές (πτώση τιμής ανά τεμάχιο 8,9%). Ωστόσο το πρώτο τετράμηνο της φετινής χρονιάς εμφάνισε οριακή αύξηση πωλήσεων 1,9% στα 35,5 εκατ. ευρώ και άνοδο όγκου πωλήσεων 4,6%.

    Οι πωλήσεις του brand Κατσέλης "έτρεξαν" με ρυθμό ανάπτυξης 81,2% σε αξία και 84,8% σε όγκο, τα προϊόντα Καραμολέγκος συνέχισαν να δέχονται πιέσεις με αποτέλεσμα οι πωλήσεις τους να υποχωρήσουν στο τετράμηνο 9,2% σε αξία και 8,8% σε όγκο, ενώ μεγαλύτερες απώλειες καταγράφηκαν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπου η πτώση των πωλήσεων άγγιξε το 12,2% σε αξία και 14,5% σε όγκο.

    Η Elbisco, κατάφερε να ενισχύσει τις πωλήσεις της 13,3% σε αξία και 26,6% σε όγκο, η εταιρεία Στεργίου εμφάνισε πτώση 10,4% των πωλήσεών της και οι πωλήσεις της εταιρείας Κασίμης υποχώρησαν 9,2%. Οριακή 1,3% σε αξία και 4,1% σε όγκο ήταν η αύξηση των πωλήσεών των προϊόντων άρτου και αρτοσκευασμάτων της εταιρείας Παπαδοπούλου.

    Σε ό,τι αφορά την πορεία της ΜΕΒΓΑΛ, η οποία αποτελεί νέο παίκτη στην κατηγορία, την περασμένη χρήση οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν στα 107,368 εκατ. ευρώ σημειώνοντας οριακή μείωση κατά 2,04% σε μια αγορά αυτή των γαλακτοκομικών που δέχθηκε σημαντικές πιέσεις, τα χρηματοοικονομικά έξοδα της διαμορφώθηκαν στα 2,872 εκατ. ευρώ έναντι 4,783 εκατ. ευρώ το 2016 (μειωμένα κατά 39,95%), ενώ του ομίλου στα 2,001 εκατ. ευρώ από 4,775 εκατ. ευρώ το 2016 (μειωμένα κατά 58,08%).

    Τα αποτελέσματα μετά από φόρους της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε κέρδη 609 χιλ. ευρώ έναντι κερδών 790 χιλ. ευρώ το 2016 και τα αποτελέσματα μετά από φόρους του ομίλου σε κέρδη 1,981 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 1,007 εκατ. ευρώ που ήταν το 2016. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων