Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 14-Δεκ-2017 10:00

    Γρηγόρης: 45 χρόνια στην αγορά του καφέ

    Γρηγόρης: 45 χρόνια στην αγορά του καφέ
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΞΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

    Έχοντας διανύσει ήδη 45 χρόνια στην αγορά, το δίκτυο του Γρηγόρη ξεκίνησε το 1972 από την περιοχή της Δάφνης και διαθέτει σήμερα περισσότερα από 320 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Γερμανία και Μπαχάμες, καταλαμβάνοντας την 8η θέση στην Ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ, ενώ παράλληλα μετρά πάνω από 250 χιλ. πελάτες καθημερινά.

    Το 1994 υπογράφει τα πρώτα συμβόλαια franchise (η εταιρεία ήταν από τις πρώτες που υιοθέτησαν το σύστημα franchise στην Ελλάδα -ανεξαρτήτως αγοράς), γεγονός που συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη του δικτύου, το οποίο μεγαλώνει με ταχείς ρυθμούς μέχρι και σήμερα, με όλο και περισσότερους franchisees να εμπιστεύονται το σήμα για την επένδυσή τους. Πλέον αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο λιανικής στην εστίαση.

    Και αυτό γιατί η εταιρεία, όπως αναφέρει, βρίσκεται από την αρχή στο πλευρό του επενδυτή, από την επιλογή του σημείου και τον σχεδιασμό του καταστήματος, μέχρι την αναζήτηση και την εκπαίδευση του προσωπικού. Επίσης βοηθά στην ανάπτυξη του πελατολογίου, στο marketing plan και προτείνει προγράμματα ανάπτυξης των πωλήσεων ανάλογα με την περιοχή.

    Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, κάθε χρόνο ενισχύεται το δίκτυο του Γρηγόρη με 25-30 νέα σημεία. Ο μέσος χρόνος απόσβεσης είναι 3,5 - 4 χρόνια. Όπως διαβεβαιώνει η εταιρεία, υπάρχει συνεχής υποστήριξη για όλα τα χρόνια της συνεργασίας. Κάθε franchisee αντιμετωπίζεται ως στρατηγικός συνεργάτης, ο οποίος συμβάλει στην ανάπτυξη του Γρηγόρη, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται διαρκώς δράσεις για ανάπτυξη πωλήσεων, για ενίσχυση της θέσης του στην αγορά και για παροχή άριστης εξυπηρέτησης και άριστου προϊόντος προς τον τελικό πελάτη. 

    Σε επίπεδο marketing και λειτουργίας καταστημάτων υπάρχει υποστήριξη με μηνιαία πλάνα δράσης τόσο για όλο το δίκτυο όσο και για μεμονωμένα καταστήματα μέσω του trade marketing. Παράλληλα, παρέχεται τεχνική υποστήριξη για οποιαδήποτε τεχνική ανάγκη του συνεργάτη, καθώς επίσης και υποστήριξη από την διεύθυνση ανάπτυξης για έκτακτες ανάγκες real estate όπως αναπροσαρμογές μισθωμάτων, εξέταση δυνατότητας μετεγκατάστασης, κλπ. Είναι ενδεικτικό άλλωστε πως ο βαθμός ικανοποίησης των συνεργατών φτάνει στο 90% σύμφωνα με εσωτερική έρευνα που διεξάγει η εταιρεία κάθε χρόνο. Η ικανοποίηση των συνεργατών αποδεικνύεται και από το γεγονός πως 30 franchisee  έχουν πάνω από 1 κατάστημα Γρηγόρης.

    Η υψηλή ποιότητα σε επίπεδο πρώτων υλών, τελικών προϊόντων αλλά και ανθρώπων επισφραγίζεται εξάλλου μέσα από την εφαρμογή ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σύμφωνα με τα διεθνή Πρότυπα ISO9001:2015, ISO 22000:2005 & ISO 14001:2015 

    Το πακέτο franchise:
    • Εntry fee & κόστος αρχικών υπηρεσιών: έως 20.000€
    • Αρχιτεκτονική μελέτη: έως 5.000€
    • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 50 - 150 τ.μ. (με βοηθητικούς χώρους) ανάλογα με τον τύπο καταστήματος
    • Απαιτούμενο αρχικό κεφάλαιο: από 85.000€ (ανάλογα με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα που θα επιλέξετε)
    • Μέσο Κόστος Επένδυσης: 120.000 - 180.000€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) ανάλογα με τον τύπο καταστήματος
    • Royalties: υπηρεσίες υποστήριξης, δαπάνες marketing & επικοινωνίας: 5% επί των καθαρών πωλήσεων με μηνιαίες καταβολές.

    Υιοθετώντας μια στρατηγική ανάπτυξης που βασίζεται στην ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας του concept, ο Γρηγόρης στοχεύει παράλληλα στην περαιτέρω ανάδειξη της ποιότητας των υλών και των τελικών προϊόντων, βελτιστοποιώντας συνολικά την εμπειρία όσων επιλέγουν και εμπιστεύονται το δίκτυο καταστημάτων Γρηγόρης. Το brand, βρίσκεται εδώ και χρόνια στην πρώτη γραμμή της εστίασης, με συνεχή ανάπτυξη νέων προϊόντων, ανανεώνεται με το rebranding, ενώ έχει δημιουργήσει ένα δυνατό όνομα στον καφέ και αποτελεί καθημερινή συνήθεια χιλιάδων καταναλωτών.
      
    Η επιτυχημένη πορεία του Γρηγόρη επικυρώνεται με μια σειρά διακρίσεων, τόσο για την ποιότητα των προϊόντων της και το εργασιακό περιβάλλον, όσο και για τη δραστηριότητα του Franchise. Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζουν το βραβείο 2017 για δίκτυο Franchise με τα πιο πιστά, και αφοσιωμένα μέλη (Most Loyal Network), το βραβείο 2016 για τον καλύτερο Ηγέτη Franchise (Best Franchise Leader), το βραβείο 2015 για τις καλύτερες ενέργειες Μάρκετινγκ (Best Marketing Campaign) και η διάκριση 2014 για την Καλύτερη Εξυπηρέτηση πελατών (Customer Oriented Franchise).
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων