FF Group: Στα €53,8 εκατ. ανήλθαν τα καθαρά κέρδη το α' τρίμηνο

Πέμπτη, 08-Ιουν-2017 20:16

FF Group: Στα €53,8 εκατ. ανήλθαν τα καθαρά κέρδη το α' τρίμηνο

Αυξημένος κατά 8,3% ήταν ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της FF Group, για το α’ τρίμηνο του 2017. Ειδικότερα, ανήλθε στο ποσό των €317,9 εκατ. σε σχέση με € 293,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Όπως σημειώνει η εισηγμένη στην ανακοίνωσή της, η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο α’ τρίμηνο του 2017 ανήλθε σε € 73,1 εκατ. σε σχέση με €59,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, μια αύξηση της τάξης του 22,9%. Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε € 82,1 εκατ., αυξημένο κατά 15,8%. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε €53,8 εκατ.

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας

Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα:

 Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 10,8% και ανήλθε σε €226,3 εκατ.

To EBITDA του τομέα ανήλθε σε €73,7 εκατ. συγκρινόμενο με €61,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, μια αύξηση της τάξης του 20,3%.

 Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων ανήλθε σε €40,8 εκατ. σε σχέση με €41,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €2 εκατ. σε σχέση με €2,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

 Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 6% και ανήλθε σε €50,8 εκατ.

Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €6,3 εκατ. συγκρινόμενο με €7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε : "Το 2017 ξεκίνησε θετικά για τον Όμιλό μας παρ’ όλες τις προκλήσεις που εξακολουθούν να υφίστανται στο διεθνές περιβάλλον που δραστηριοποιούμαστε. Ο Όμιλος συνεχίζει το επενδυτικό πρόγραμμά του ψηφιακού μετασχηματισμού που έχει επικοινωνήσει προκειμένου να είναι έτοιμος να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες της αγοράς όπως αυτές διαμορφώνονται και να εκμεταλλευθεί έγκαιρα πιθανές ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν. Παράλληλα ξεκινάμε την παρουσία μας σε νέες αγορές ενώ διαρκώς εξελίσσουμε την γκάμα προϊόντων μας. Προκειμένου να προσαρμοστούμε στις αυξημένες απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, κάνουμε αναλυτική επισκόπηση των εσωτερικών διαδικασιών μας και του λειτουργικού μας μοντέλου με γνώμονα την άμεση και αποτελεσματική ανταπόκριση μας στις απαιτήσεις του νέου πιο ενημερωμένου καταναλωτή.

Παραμένουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας και αισιόδοξοι ότι το 2017 θα είναι ένα εξίσου θετικό έτος για τον Όμιλό μας.