FG Europe: Κάμψη κερδοφορίας στο α΄ τρίμηνο
Τετάρτη, 30-Μαϊ-2007 19:55
Κάμψη 43% κατέγραψε η καθαρή κερδοφορία του ομίλου FG Europe για το πρώτο τρίμηνο, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 0,30 εκατ. ευρώ έναντι 0,53 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, λόγω της φορολογικής επιβάρυνσης του υπό εξέταση διαστήματος κατά το ποσό των 0,56 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το ποσό των καταβλητέων φόρων προέκυψε ως αποτέλεσμα του φορολογικού ελέγχου της μητρικής εταιρείας των χρήσεων 2003 έως και 2005, ο οποίος ολοκληρώθηκε το α΄ τρίμηνο του 2006.
Παράλληλα, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 29,67 εκατ. ευρώ έναντι 32,59 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου τριμήνου του 2006.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των διαρκών καταναλωτικών αγαθών, ανήλθαν σε 17,79 εκατ. ευρώ έναντι 10,26 εκατ. ευρώ στο α΄ τρίμηνο του 2006, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 73,34%.
Αναλυτικότερα:
Ο τομέας του κλιματισμού σημείωσε αύξηση 76,8%, αφού οι πωλήσεις του ανήλθαν σε 13,56 εκατ. ευρώ, έναντι 7,67 εκατ. ευρώ. Η αύξηση που επιτεύχθηκε ήταν κατά 60% στην εσωτερική αγορά (7,35 εκατ. ευρώ έναντι 4,59 εκατ. ευρώ του α΄ τριμήνου 2006) και κατά 101,7% στην εξωτερική αγορά (Βαλκάνια - Ιταλία), (6,21 εκατ. ευρώ έναντι 3,08 εκατ. του α΄ τριμήνου 2006).
Στις λευκές συσκευές οι πωλήσεις των προϊόντων SHARP ανήλθαν σε 886 χιλ. ευρώ έναντι 579 χιλ. ευρώ του α΄ τριμήνου του 2006 αυξημένες κατά 53,1% ενώ οι πωλήσεις των προϊόντων ESKIMO αυξήθηκαν κατά 4,9%, ανερχόμενες σε 1,16 εκατ. ευρώ.
Οι πωλήσεις των Consumer Electronics της SHARP αυξήθηκαν σε ποσοστό 215% ανερχόμενες σε 1,89 εκατ. έναντι 600 χιλ. ευρώ του α΄ τριμήνου του 2006, ενώ μείωση κατά 46,4% σημείωσαν οι πωλήσεις της καρτοκινητής τηλεφωνίας, (απόρροια της αποφασισθείσας πολιτικής, για σταδιακή μείωση των πωλήσεων στον τομέα αυτό).
Ο συντελεστής μικτού κέρδους (Σ.Μ.Κ.), διαμορφώθηκε σε 16,22% έναντι 10,28% του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 57,8%, λόγω της αύξησης των πωλήσεων των διαρκών καταναλωτικών αγαθών και της βελτιωμένης ποιοτικά σύνθεσης των πωλήσεων.
Τα μικτά κέρδη αντίστοιχα ανήλθαν σε 4,81 εκατ. έναντι 3,35 εκατ. ΕΥΡΩ του α΄ τριμήνου του 2006, σημειώνοντας αύξηση 43,7%. Τα κέρδη προ φόρων αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 33,3% ανερχόμενα σε 1,72 εκατ. ευρώ έναντι 1,29 εκατ. ευρώ του α΄ τριμήνου του 2006.
Ο δείκτης EBITDA σημείωσε αύξηση κατά 48,7% και διαμορφώθηκε το α?τρίμηνο του 2007 σε 5,8% έναντι 3,9% αυτού του α΄ τριμήνου του 2006.
Τα προ φόρων κέρδη του Ομίλου εμφανίζονται αυξημένα κατά 45% και ανήλθαν το α΄ τρίμηνο του 2007 σε 1,15 εκατ. ευρώ έναντι 0,79 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου τριμήνου του 2006, διαμορφούμενα ως ποσοστό επί των πωλήσεων σε 3,88% έναντι 2,43% του αντίστοιχου τριμήνου του 2006, λόγω κυρίως της σημαντικής αύξησης κατά 163,68% των προ φόρων κερδών της μητρικής εταιρείας, (1,23 εκατ. έναντι 0,47 εκατ. Ευρώ).
Τέλος, σημειώνεται πως στο "επόμενο διάστημα αναμένεται συνέχιση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων των διαρκών καταναλωτικών αγαθών με αποτέλεσμα την αύξηση της κερδοφορίας της εταιρείας και του Ομίλου, με βάσει τις εκτιμήσεις της διοίκησης και τα μέχρι σήμερα στοιχεία".