Moda Bagno: Αύξηση 79% στα κέρδη τριμήνου

Δευτέρα, 21-Μαϊ-2007 13:28

Αύξηση της κερδοφορίας ανακοίνωσε η Moda Bagno για το α΄ τρίμηνο του 2007, τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και σε επίπεδο μητρικής.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση τα προ φόρων κέρδη της μητρικής στο α΄ τρίμηνο του έτους ενισχύθηκαν κατά 70% και ανήλθαν στις 628 χιλ. ευρώ έναντι 370 χιλ. ευρώ του αντίστοιχου περυσινού τριμήνου. Τα μετά από φόρους κέρδη ενισχύθηκαν κατά 79% στις 472 χιλιάδες ευρώ, έναντι 263 χιλιάδων ευρώ πέρυσι.

Σε ό,τι αφορά τα EBITDA της μητρικής ανήλθαν στα 1 εκατ. ευρώ, από 760 χιλιάδες ευρώ πέρυσι, παρουσιάζοντας αύξηση 30,7%.

Ο κύκλος εργασιών των βασικών εμπορικών δραστηριοτήτων (δηλαδή οι δραστηριότητες εκτός οικοδομικού κλάδου) παρουσιάζεται αυξημένος κατά 11,2% σε επίπεδο εταιρείας, δηλαδή στα 7,35 εκατ. ευρώ έναντι 6,61 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2006. Ο κύκλος εργασιών από το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 7,35 εκατ. ευρώ, στο ίδιο ύψος με αυτόν της αντίστοιχης περιόδου του 2006 λόγω εξάντλησης του αποθέματος οικοδομών προς πώληση εντός του 2006

Σε επίπεδο ομίλου τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν αύξηση 68% και ανήλθαν στις 425 χιλ. ευρώ έναντι 253 χιλ. ευρώ πέρυσι. Τα μετά από φόρους κέρδη του ομίλου έφτασαν στις 470 χιλιάδες ευρώ, συγκριτικά με 250 χιλιάδες ευρώ του α΄ τριμήνου της απελθούσας χρήσης, ενισχυμένα κατά 68,8%. Τα EBITDA του ομίλου παρουσιάζουν αύξηση 19% στις 840 χλάδες ευρώ, από 700 χιλιάδες ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2006.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών των εμπορικών δραστηριοτήτων σε επίπεδο ομίλου αυξήθηκε κατά 5% και συγκεκριμένα στα 7,55 εκατ. ευρώ, από 7,19 εκατ. ευρώ το 2006.  Ο κύκλος εργασιών από το σύνολο των δραστηριοτήτων για τον όμιλο διαμορφώθηκε σε 7,55 εκατ. ευρώ και παρουσιάζεται μειωμένος κατά 0,39 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2006 λόγω της επίδρασης στην κατανάλωση των εσωτερικών συνθηκών που επικρατούν στην τουρκική αγορά.

Τέλος, σημεώνεται ότι η αξία των εισερχομένων παραγγελιών κατά το α΄ τρίμηνο του 2007 είναι αυξημένη κατά 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2006. Η δυναμική της αυξημένης ζήτησης, ο εμπλουτισμός με νέες σειρές εμπορευμάτων που σύντομα θα διατίθενται, η οργάνωση δυναμικού πωλήσεων για την υποστήριξη νέων τομέων όπως κατασκευών και διαγωνισμών, η προγραμματισμένη ανάπτυξη νέων σημείων πώλησης σε συνδυασμό με την εξέλιξη του προγράμματος οργανικής ανάπτυξης, συντελούν ώστε να υπάρξει για το 2007 σημαντική βελτίωση στην κερδοφορία σε σχέση με το 2006.