Kleemann: Αύξηση πωλήσεων 30% στο 3μηνο

Παρασκευή, 04-Μαϊ-2007 08:57

Του Θανάση Παπαδή

Ιδιαίτερα θετικές είναι οι επιδόσεις της Kleemann το πρώτο 3μηνο του 2007, όπως αναφέρουν οι σχετικές πληροφορίες. Η βελτίωση εντοπίζεται τόσο σε ό,τι αφορά τον κύκλο εργασιών, όσο και τα κέρδη. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις σε επίπεδο μητρικής αγγίζουν το 30%.

Το "καλό" 3μηνο αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην αξιοποίηση των νέων αγορών στις οποίες άρχισε να δραστηριοποιείται η εταιρεία, μεταξύ των οποίων τα Εμιράτα, το Κουβέιτ και η Ινδία.

Καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της εταιρείας έχει διαδραματίσει και ο ήπιος χειμώνας ο οποίος επέτρεψε στην οικοδομική δραστηριότητα να κινηθεί με ταχείς ρυθμούς.

Τα νέα προϊόντα και η ανάπτυξη σε νέες αγορές ήταν από τα δύο βασικά στοιχεία που εκτόξευσαν τα μεγέθη της Kleemann το 2006, κάτι που όπως αποδεικνύεται αποτελεί και την ατμομηχανή ανάπτυξης και το 2007.


Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, σε επίπεδο έτους, ο κύκλος εργασιών θα προσεγγίσει, σε επίπεδο ομίλου τα 100 εκατ. ευρώ, και θα ανέλθει στα 97,8 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 14,4%. Ωστόσο, η υπέρβαση των προβλέψεων στο 3μηνο, ίσως αναπροσαρμόσει θετικά τις παραπάνω εκτιμήσεις.

Για τα κέρδη προ φόρων η εκτίμηση είναι ότι θα ανέλθουν, σε ενοποιημένο επίπεδο, στα 15,9 εκατ. ευρώ.

Το περασμένο έτος υπήρξε σημαντική βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους, το οποίο και διαμορφώθηκε σε 35,9% από 33,08% το 2005.

Η εταιρεία κινείται πάνω στο τρίπτυχο: έρευνα και ανάπτυξη, ασφάλεια καταναλωτή και εξωστρέφεια. Η Kleemann έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων, τα οποία θα την διαφοροποιούσαν από τον ανταγωνισμό και θα της άνοιγαν καινούργιες πόρτες στον διεθνή επιχειρηματικό στίβο.

Έτσι κατάφερε να παρουσιάσει προϊόντα που συνδύαζαν την εξοικονόμηση ενέργειας και υψηλή ποιότητα και ασφάλεια κατασκευής. Προστέθηκαν στα προϊόντα της μηχανήματα soft starters, που μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας, ενώ δόθηκαν επιλογές και για την διόρθωση στα συνημίτονων στην κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος. Χρησιμοποιήθηκαν "έξυπνες" διατάξεις στα αντίβαρα, τα οποία μείωναν ακόμη περισσότερο την κατανάλωση ενέργειας.

Στα παραπάνω οι πελάτες της εταιρίας, ανταποκρίθηκαν θετικά, αφού πλέον το μεγάλο ζητούμενο στις αγορές είναι η όσο το δυνατό μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας.

Παράλληλα, διαθέτει το πιστοποιητικό 9516 από την Ε.Ε. που είναι από λίγες εταιρίες στον κόσμο που το κατέχουν. Χρησιμοποιήθηκαν εσωτερικές θύρες με φωτοκύτταρα και φωτοκουρτίνες που προστατεύουν τους χρήστες από πιθανά μικροατυχήματα όταν είναι μέσα στον ανελκυστήρα.


Η Kleemann μέχρι πρόσφατα διέθετε μόνο υδραυλικό ανελκυστήρα, ο οποίος ήταν αντισεισμικός, ενώ στην γκάμα των προϊόντων της πρόσθεσε και τον μηχανικό, τον οποίο και παρουσίασε στην έκθεση της Κωνσταντινούπολης.


Στα άμεσα "στοιχήματα" της επιχείρησης, είναι το ακόμη δυναμικότερο άνοιγμα στις διεθνείς αγορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ταξίδια που γίνονται πλέον από στελέχη της επιχείρησης στο εξωτερικό για την παρουσίαση των προϊόντων της και το κλείσιμο συμφωνιών, έχουν διπλασιαστεί σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν, ενώ ως εταιρία συμμετέχει σχεδόν σε όλες τις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις.

Ήδη η αγορά της Μέσης Ανατολής, βρίσκεται στο στόχαστρο της εταιρίας, με πρώτο σταθμό της Ιορδανία, ενώ Κουβέιτ, Ντουμπάι και Κατάρ έχουν εξέχουσα θέση στις προτεραιότητες της Kleemann. Να σημειωθεί ότι το 2006, οι εξαγωγές αντιπροσώπευαν το 41% του συνολικού τζίρου.