Κορρές: Αύξηση 151% στα καθαρά κέρδη για το 2006

Τετάρτη, 18-Απρ-2007 17:32

Αύξηση στα καθαρά κέρδη και στον κύκλο εργασιών εμφάνισε για το σύνολο του 2006 η Κορρές Φυσικά Προϊόντα.

Όπως προκύπτει από σχετική ανακοίνωση, αύξηση 58% κατέγραψε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, ο οποίος ανήλθε σε 26,914 εκατ. ευρώ έναντι  17,64 εκατ. ευρώ.

Η άνοδος των πωλήσεων αποδίδεται τόσο στη διάθεση της νέας σειράς μακιγιάζ στο πρώτο εξάμηνο του 2006 όσο και στη "σημαντική" αύξηση  των πωλήσεων στις κατηγορίες προϊόντα σώματος και προϊόντα μαλλιών.

Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους σημείωσαν αύξηση 151% στα 2,842 εκατ. ευρώ έναντι 1,132 εκατ. ευρώ το 2005. Σημειώνεται πως  η Εταιρεία δεν έχει Δικαιώματα Μειοψηφίας, δεδομένου ότι στο 12Μ2006 δεν κατείχε συμμετοχές.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της εταιρείας, ανήλθαν στα 5,811 εκατ. ευρώ έναντι  3,154 εκατ. ευρώ της χρήσης του 2005, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κατά 84%.

Να σημειωθεί ότι ο ρυθμός ανάπτυξης στο EBITDA είναι υψηλότερος της αύξησης του κύκλου εργασιών, γεγονός στο οποίο συνετέλεσαν "τόσο η βελτίωση του περιθωρίου μικτού κέρδους, όσο και ο μειωμένος ρυθμός αύξησης των λειτουργικών εξόδων σε σχέση με το ρυθμό αύξησης του μικτού κέρδους".

Τα κέρδη ανά μετοχή (EPS) για τη χρήση 12Μ 2006 ανήλθαν σε 0,47 ευρώ από 0,19 ευρώ στη χρήση 12Μ 2005, σημειώνοντας αύξηση της τάξης 147%.

Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει στις Ταμειακές Ροές της εταιρείας για το 2006. Ειδικά, στο 12μηνο του 2006 οι Λειτουργικές Ταμειακές Ροές σημείωσαν "θετικό αποτέλεσμα ύψους 2,635 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αρνητικό αποτέλεσμα της χρήσης 2005. Η συγκεκριμένη αντιστροφή είναι σημαντική προτεραιότητα για τη Διοίκηση της εταιρείας και στρατηγική επιλογή για την περαιτέρω αναπτυξιακή της πορεία. Οι επιλογές που οδήγησαν σε αυτή αντιστροφή είναι κυρίως:

- Η βελτίωση της κυκλοφοριακής ταχύτητας των απαιτήσεων και των αποθεμάτων, καθώς και η μείωση της
κυκλοφοριακής ταχύτητας των υποχρεώσεων προς προμηθευτές.

- Η αύξηση κατά 84% των Κερδών προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (E.B.I.T.D.A.) συνετέλεσε επίσης στο να επιτευχθεί η αντιστροφή των Λειτουργικών Ταμειακών Ροών.

Η Στρατηγική της Διοίκησης της ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ Α.Ε. είναι η ενίσχυση και η ανάπτυξη της σημαντικής θέσης που κατέχουν τα προϊόντα της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό, με βασικούς πυλώνες:

- Την καθιέρωση της υφιστάμενης μάρκας Κορρές Φυσικά Προϊόντα στις αγορές του εξωτερικού, ακολουθώντας
στρατηγική εστίασης και στήριξης ανά χώρα του ήδη εκτεταμένου δικτύου πωλήσεων, με προτεραιότητα τις ώριμες και απαιτητικές αγορές.

- Την περαιτέρω ανάπτυξη της υφιστάμενης μάρκας Κορρές Φυσικά Προϊόντα στην Ελληνική Αγορά, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσω της ανάπτυξης και εισόδου στην αγορά νέων καινοτόμων σειρών, καθώς και μέσω της αύξησης της διαφημιστικής προβολής των προϊόντων της.

- Την είσοδο στην αγορά της νέας μάρκας με την επωνυμία Kings & Queens εντός του 2007. Η νέα μάρκα έχει
δημιουργηθεί με σκοπό να απευθυνθεί σε κανάλια ευρύτερης διανομής, τόσο στην ελληνική όσο και στην διεθνή αγορά.

- Την συνεχή επένδυση στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων, νέων προϊοντικών κατηγοριών, νέων καινοτομικών μεθόδων παραγωγής (εκχυλίσεις από βότανα κλπ.), καθώς και αξιοποίηση των ιδιοτήτων ενδημικών βοτάνων της ελληνικής χλωρίδας.

- Την περαιτέρω ενίσχυση των παραγωγικών διαδικασιών / υποδομών με την εγκατάσταση νέου μηχανολογικού
εξοπλισμού καθώς και την αναβάθμιση της μηχανογραφικής υποδομής, στα πλαίσια βελτίωσης της παραγωγικής
δυναμικότητας και της παραγωγικότητας της εταιρείας.

- Η ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών και της διαφήμισης κατά κύριο λόγο, καθώς και η εισαγωγή των προϊόντων KINGS & QUEENS στην αγορά εντός της χρήσης 2007 σε μικρότερο βαθμό, αναμένεται να συνεισφέρουν στην ενίσχυση του κύκλου εργασιών της Εταιρείας σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Τέλος, επισημαίνεται πως μακροπρόθεσμος στόχος της εταιρείας είναι η επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης των εξαγωγών της και η αύξηση της συνεισφοράς των πωλήσεων του εξωτερικού στον συνολικό κύκλο εργασιών.