Kleemann: Νέα προϊόντα, νέες αγορές
Τρίτη, 03-Απρ-2007 09:37
Του Θανάση Παπαδή
Τα νέα προϊόντα και η ανάπτυξη σε νέες αγορές ήταν τα δύο βασικά στοιχεία που εκτόξευσαν τα μεγέθη της Kleemann το 2006, ενώ οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για σημαντική βελτίωση μεγεθών και την τρέχουσα οικονομική χρήση.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις ο κύκλος εργασιών θα προσεγγίσει στο σύνολο του 2007, σε επίπεδο ομίλου τα 100 εκατ. ευρώ, και θα ανέλθει στα 97,8 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 14,4%. Ωστόσο τα πρώτα δείγματα, από το 3μηνο, δείχνουν ότι η εκτίμηση αυτή, ίσως κριθεί ιδιαίτερα συντηρητική. Για τα κέρδη προ φόρων η εκτίμηση είναι ότι θα ανέλθουν στα 15,9 εκατ. ευρώ. Στα βασικά συστατικά της θετικής πορείας της εταιρείας, για το 2006, μπορεί κανείς να σταθεί στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους, το οποίο και διαμορφώθηκε σε 35,9% από 33,08% το 2005.
Τα αποτελέσματά της για το 2006, ξεπέρασαν τις προσδοκίες, όχι μόνο των αναλυτών, αλλά και των ίδιων των ανθρώπων της εταιρείας. Όπως τονίζουν τα στελέχη της επιχείρησης προς το Capital.gr, τα "μυστικά" κινούνται προς τις εξής κατευθύνσεις: έρευνα και ανάπτυξη, ασφάλεια καταναλωτή και εξωστρέφεια.
Η Kleemann έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων, τα οποία θα τη διαφοροποιούσαν από τον ανταγωνισμό και θα της άνοιγαν καινούργιες πόρτες στον διεθνή επιχειρηματικό στίβο.
Έτσι κατάφερε να παρουσιάσει προϊόντα που συνδύαζαν την εξοικονόμηση ενέργειας και υψηλή ποιότητα και ασφάλεια κατασκευής. Προστέθηκαν στα προϊόντα της μηχανήματα soft starters, που μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας, ενώ δόθηκαν επιλογές και για τη διόρθωση στα συνημίτονων στην κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος. Χρησιμοποιήθηκαν "έξυπνες" διατάξεις στα αντίβαρα, τα οποία μείωναν ακόμη περισσότερο την κατανάλωση ενέργειας.
Στα παραπάνω οι πελάτες της εταιρείας, ανταποκρίθηκαν θετικά, αφού πλέον το μεγάλο ζητούμενο στις αγορές είναι η όσο το δυνατό μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας.
Παράλληλα, η Kleemann διαθέτει το πιστοποιητικό 9516 από την Ε.Ε. που είναι από λίγες εταιρίες στον κόσμο που το κατέχουν. Χρησιμοποιήθηκαν εσωτερικές θύρες με φωτοκύτταρα και φωτοκουρτίνες που προστατεύουν τους χρήστες από πιθανά μικροατυχήματα όταν είναι μέσα στον ανελκυστήρα.
Η Kleemann μέχρι πρόσφατα διέθετε μόνο υδραυλικό ανελκυστήρα, ο οποίος ήταν αντισεισμικός, ενώ στη γκάμα των προϊόντων της πρόσθεσε και το μηχανικό, τον οποίο και παρουσίασε στην έκθεση της Κωνσταντινούπολης.
Στα άμεσα "στοιχήματα" τις επιχείρησης, είναι το ακόμη δυναμικότερο άνοιγμα στις διεθνείς αγορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ταξίδια που γίνονται πλέον από στελέχη της επιχείρησης στο εξωτερικό για την παρουσίαση των προϊόντων της και το κλείσιμο συμφωνιών, έχουν διπλασιαστεί σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν, ενώ ως εταιρεία συμμετέχει σχεδόν σε όλες τις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις.
Ήδη η αγορά της Μέσης Ανατολής, βρίσκεται στο στόχαστρο της εταιρείας, με πρώτο σταθμό την Ιορδανία, ενώ Κουβέιτ, Ντουμπάι και Κατάρ έχουν εξέχουσα θέση στις προτεραιότητες της Kleemann.
Να σημειωθεί ότι το 2006, οι εξαγωγές αντιπροσώπευαν το 41% του συνολικού τζίρου, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το πρώτο 3μηνο του 2007, είναι ιδιαίτερα δυναμικό και αυτό θα φανεί στα αποτελέσματα του 3μήνου.