Κλ. Ναυπάκτου: Συρρίκνωση ζημιών το 2006

Δευτέρα, 02-Απρ-2007 15:32

Με περιορισμό των ζημιών μετά φόρων ολοκλήρωσε τη χρήση για το 2006 ο όμιλος της Κλωστοϋφαντουργίας Ναυπάκτου.

Όπως φανερώνουν τα δημοσιοποιημένα οικονομικά στοιχεία, ο όμιλος εμφάνισε το 2006 ζημιές μετά από φόρους ύψους 454 χιλιάδων ευρώ, μέγεθος το οποίο είναι σημαντικά χαμηλότερο της χρήσης του 2005 (ζημίες 876 χιλιάδων ευρώ).

Οι ζημίες αποδίδονται κυρίως στο κόστος της αναδιάρθρωσης της θυγατρικής Πολάρις (παραγωγή και διάθεση έτοιμου ενδύματος) και στο αρνητικό αποτέλεσμα ύψους 411 χιλιάδων ευρώ που εμφάνισε η ίδια εταιρεία για το 2006. Παράλληλα, στην ίδια περίοδο παρατηρήθηκε μείωση του συνόλου των υποχρεώσεων (5,1 εκατ. ευρώ το 2006 έναντι 6,8 εκατ. ευρώ το 2005). 

Ο κύκλος εργασιών του ομίλου παρουσίασε άνοδο 3,3%, καθώς διαμορφώθηκε στα 18,17 εκατ. ευρώ το 2006 έναντι 17,58 εκατ. ευρώ το 2005.

Η αύξηση του κύκλου εργασιών αποδίδεται κυρίως στις αυξημένες πωλήσεις εκκοκκισμένου βαμβακιού, όχι τόσο των υφασμάτων.

Όσον αφορά την μητρική εταιρεία, την Κλωστοϋφαντουργία Ναυπάκτου, αυτή κατάφερε να εμφανίσει κέρδη μετά από φόρους 53 χιλιάδων ευρώ έναντι ζημιών 700 χιλιάδων ευρώ το 2005 (το 2005 η εταιρεία εμφάνισε για πρώτη φορά ζημίες έπειτα από 17χρονη επιχειρηματική πορεία).

Βάσει των αποτελεσμάτων για το σύνολο της χρήσης, η εταιρεία δε θα προχωρήσει στη διανομή μερίσματος για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Η Κλωστοϋφαντουργία Ναυπάκτου υλοποιεί ήδη κάποιες επενδύσεις, όπως την αγορά υφαντικών μηχανών τελευταίας τεχνολογίας ύψους 250 χιλιάδων ευρώ, ενώ εξετάζονται και επενδύσεις 600 χιλ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό και τη μείωση του κόστους στα κλωστήριά της.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στην θυγατρική εταιρεία Πολάρις, η οποία θα εγκαινιάσει στο νέο εμπορικό κέντρο του Αμαρουσίου, το Avenue το 6ο κατάστημά της με προϊόντα Lois, ενώ μελετάται και η διεύρυνση της συνεργασίας με οίκους του εξωτερικού για την απόκτηση νέων brand names.

Στην "επιθετική πολιτική" της Πολάρις συγκαταλέγεται και η διαφημιστική καμπάνια ύψους 120.000 ευρώ για το 2007, κυρίως σε περιοδικά, όπου το "στοχευόμενο κοινό" είναι το νεανικό.

Φώτης Φωτεινός