Εθνική: Στόχος η αύξηση των στραυροειδών πωλήσεων
Πέμπτη, 22-Μαρ-2007 08:58
Του Γιώργου Δημητρομανωλάκη
Έμφαση στο asset management και τις τραπεζοασφάλειες, με απώτερο στόχο να αυξήσει έως το 2009 στα 4 τα προϊόντα ανά πελάτη από 1,8 σήμερα, θα δώσει την επόμενη τριετία η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας.
Η διοίκηση της Εθνικής ήδη έχει θέσει σε εφαρμογή σειρά στρατηγικών ενεργειών με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω του cross-selling (σταυροειδείς πωλήσεις). Στις ασφαλιστικές εργασίες από την προώθηση του μοντέλου των τραπεζοασφαλειών επιδιώκεται η ετήσια αύξηση των μικτών ασφαλίστρων κατά 16%, ενώ κεντρικό σημείο της στρατηγικής θα είναι το asset management.
Αυτή τη στιγμή η Εθνική έχει μερίδιο αγοράς περίπου 15% σε αμοιβαία κεφάλαια και στόχος είναι την επόμενη τριετία το μέγεθος αυτό να έχει αυξηθεί στο 25%. Ήδη η Εθνική έχει πελατολόγιο της τάξης των 100.000 οικογενειών με κεφάλαια έως και 1 εκατ. ευρώ στην τράπεζα.
Τέλος, σημειώνεται πως η εξαγορά της Π&Κ ΑΕΠΕΥ (η οποία όπως ανακοινώθηκε χθες ολοκληρώθηκε) θα συμβάλλει στην ολοκληρωμένη προσέγγιση της διαχείρισης διαθεσίμων των πελατών της Εθνικής.
Έμφαση στο asset management και τις τραπεζοασφάλειες, με απώτερο στόχο να αυξήσει έως το 2009 στα 4 τα προϊόντα ανά πελάτη από 1,8 σήμερα, θα δώσει την επόμενη τριετία η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας.
Η διοίκηση της Εθνικής ήδη έχει θέσει σε εφαρμογή σειρά στρατηγικών ενεργειών με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω του cross-selling (σταυροειδείς πωλήσεις). Στις ασφαλιστικές εργασίες από την προώθηση του μοντέλου των τραπεζοασφαλειών επιδιώκεται η ετήσια αύξηση των μικτών ασφαλίστρων κατά 16%, ενώ κεντρικό σημείο της στρατηγικής θα είναι το asset management.
Αυτή τη στιγμή η Εθνική έχει μερίδιο αγοράς περίπου 15% σε αμοιβαία κεφάλαια και στόχος είναι την επόμενη τριετία το μέγεθος αυτό να έχει αυξηθεί στο 25%. Ήδη η Εθνική έχει πελατολόγιο της τάξης των 100.000 οικογενειών με κεφάλαια έως και 1 εκατ. ευρώ στην τράπεζα.
Τέλος, σημειώνεται πως η εξαγορά της Π&Κ ΑΕΠΕΥ (η οποία όπως ανακοινώθηκε χθες ολοκληρώθηκε) θα συμβάλλει στην ολοκληρωμένη προσέγγιση της διαχείρισης διαθεσίμων των πελατών της Εθνικής.