Μηχανική: Μειοδότης σε έργο της ΕΡΓΟΣΕ (update)

Τρίτη, 13-Μαρ-2007 13:04

Μειοδότης στο διαγωνισμό για την ανάληψη του έργου "Κατασκευή Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη (από χ.θ. 28+000 έως χ.θ. 67+870 και από Χ.Θ. 79+000 έως Χ.Θ. 91+500 με σήραγγες Δερβενίου, εκτός σήραγγας Αιγίου), συνολικού προϋπολογισμού 211 εκατ. ευρώ αναδείχθηκε η Μηχανική, επιβεβαιώνοντας πλήρως σχετικό ρεπορτάζ του Capital.gr.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή της Υποδομής της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων και η αποκατάσταση του Τοπικού Δικτύου. Πιο συγκεκριμένα τα έργα που θα εκτελεστούν είναι: 

* η κατασκευή των χωματουργικών έργων της σιδηροδρομικής γραμμής σε όλο της το μήκος,

* οι αναγκαίες εργασίες για την απόδοση στην κυκλοφορία όλων των οδών καθώς και των οδικών τμημάτων που εξυπηρετούν την κυκλοφορία της Νέας Εθνικής Οδού,

* οι απαραίτητες Σιδηροδρομικές Γέφυρες

* όλα τα απαραίτητα μικρά τεχνικά έργα

* οι αναγκαίες προσωρινές παραλλαγές της γραμμής για την κατασκευή των έργων

* τα έργα αποχέτευσης-αποστράγγισης καθώς και η αποκατάσταση του τοπικού αρδευτικού δικτύου, όπου αυτό διακόπτεται από τις εργασίες κατασκευής της Σιδηροδρομικής Γραμμής

* οι σήραγγες στην περιοχή του Δερβενίου και συγκεκριμένα, τέσσερα στόμια εισόδου και εξόδου και δύο υπόγεια τμήματα μήκους 592,50μ. και 464μ. αντίστοιχα. Επίσης προβλέπεται η κατασκευή ενός cut & cover στην περιοχή του Καθαρονερίου.

Η προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

Νωρίτερα το Capital.gr μετέδωσε τα εξής: Στο διαγωνισμό που διεξήγαγε νωρίτερα σήμερα η ΕΡΓΟΣΕ για τη σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνης αρχικού προϋπολογισμού 211 εκατ. ευρώ μειοδότησε σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία Μηχανική.

Το έργο συγκαταλέγεται στην κατασκευή νέας διπλής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Αθήνα-Κόρινθος-Κιάτο-Αίγιο-Πάτρα. Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνονται δυο σήραγγες στην περιοχή του Δερβενίου (400 και 500 μέτρων) και διάφορα έργα υποδομής.