Σαράντης: Η διείσδυση σε ξένες αγορές φέρνει αύξηση πωλήσεων και κερδών

Δευτέρα, 29-Ιαν-2007 10:02

Πωλήσεις στα 303,4 εκατ. ευρώ το 2008, στα 264 εκατ. ευρώ για το 2007 και 232 εκατ. ευρώ για την παρελθούσα χρήση 2006 από 208,66 που ήταν το 2005, οι οποίες ενσωματώνουν τις νέες αγορές μεταξύ των οποίων και την Αμερική αναμένει η διοίκηση της Σαράντης. Παράλληλα, οι ίδιες προβλέψεις όσον αφορά τα κέρδη προ φόρων κάνουν λόγο για 42,50 εκατ. ευρώ το 2008, 35,71 εκατ. ευρώ για το 2007 και 31,60 εκατ. ευρώ για το 2006.

Οι παραπάνω προβλέψεις αφορούν μεσοσταθμική ανάπτυξη πωλήσεων περίπου 15% στην τριετία για τον Όμιλο Σαράντη, ο οποίος απευθύνεται μέσω της διεθνοποίησης του πλέον σε μια αγορά 400 εκατ. καταναλωτών, έχοντας παρουσία σε Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τσεχία, Σερβία, πΓΔΜ, Ουγγαρία, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε να δραστηριοποιείται σε Τουρκία, Ρωσία και Ουκρανία.

Στο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας έμφαση δίνεται στην ιδιοπαραγωγή αρωματικών προϊόντων, την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών που διαθέτει αλλά και την επέκταση στον δυτικό κόσμο με κύριο σταθμό την αγορά των ΗΠΑ.

Στο πλαίσιο αυτό ο όμιλος αναπτύσσει τη συνεργασία που διαθέτει με τον Oμιλο Estee Lauder σε Ρουμανία, Βουλγαρία και Μολδαβία καθώς και την αντιπροσώπευση προϊόντων υγείας σε Βουλγαρία και Ρουμανία.

Παράλληλα, η επέκταση του ομίλου στις αγορές της Τουρκίας και της Ρωσίας, δημιουργεί προσδοκίες για υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Η είσοδος στην Τουρκία έχει πραγματοποιηθεί με την διακίνηση των ιδιοπαραγόμενων προϊόντων του ομίλου, και γίνεται μέχρι στιγμής αυτόνομα και με την υποστήριξη στρατηγικού επενδυτή, ο οποίος κατέχει μειοψηφικό ποσοστό της τάξης του 15%. Με δεδομένο όμως το μέγεθος της τοπικής αγοράς και τις υψηλές προσδοκίες στον σχεδιασμό του Oμίλου Σαράντη περιλαμβάνεται το ενδεχόμενο εξαγοράς εταιρίας που διαθέτει σήματα καταναλωτικών προϊόντων. Στη Ρωσία, ο όμιλος επέλεξε τη λύση δημιουργίας μικτής εταιρίας με τοπικό στρατηγικό συνεργάτη.

Επιπρόσθετα, ο όμιλος προωθεί την ενίσχυση των εξαγωγών ιδιοπαραγόμενων προϊόντων και στις δυτικές αναπτυγμένες αγορές, και βρίσκεται σε συζητήσεις, για το άνοιγμα στην αγορά των ΗΠΑ.

Α. Σχ.