Dionic: Έμφαση σε Βαλκάνια και ενίσχυση brand portfolio
Πέμπτη, 18-Ιαν-2007 09:06
Η επέκταση των δρστηριοτήτων στις ξένες αγορές με στόχο την αύξηση της συμβολής των πωλήσεων εξωτερικού στο σύνολο του ομίλου, η περαιτέρω διεύρυνση στο εμπόριο με την ανάληψη και νέων αντιπροσωπειών, η ενίσχυση του brand portfolio, αλλά και η ενίσχυση της θυγατρικής Atcom, αποτελούν την στρατηγική της Dionic γτια την τρέχουσα χρήση.
Η εταιρεία, η οποία κατά τη διάρκεια του 2006 πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ σε πάγια και εξαγορές, πέτυχε πωλήσεις ύψους 82,5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα και με τις προβλέψεις που είχε κάνει η διοίκησή της και αναμένει κέρδη προ φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας στα 2,5 εκατ. ευρώ για το σύνολο της χρήσης. Η αύξηση των πωλήσεων αποδίδεται στην προσθήκη νέων εμπορικών σημάτων στο portfolio της εταιρείας κατά τη χρήση 2006.
Η διοίκηση της Dionic δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξωστρέφεια της εταιρείας, μέσω της αντιπροσώπευσης νέων προϊόντων στις αγορές των Βαλκανίων, αλλά και την ανάληψη αντιπροσωπειών για την εν λόγω περιοχή και την προώθηση αυτών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είτε ιδρύοντας γραφεία αντιπροσώπευσης, είτε αποκτώντας ακόμη και φυσική παρουσία. Να σημειωθεί ότι η Dionic διαθέτει σήμερα φυσική παρουσία μόνο στην Κύπρο, ενώ πουλά προϊόντα ήδη σε χώρες όπως η Ρουμανία και η Βουλγαρία κατευθείαν από Ελλάδα.
Η περαιτέρω ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριοποίησης στις αγορές των Βαλκανίων, στοχεύει στην αύξηση της συμβολής στον κύκλο εργασιών των πωλήσεων εξωτερικού, οι οποίες το 2005 ήταν περίπου στο 20%, ενώ υψηλότερα διαμορφώθηκαν για το 2006, ενώ για το τρέχον έτος αναμένεται να ενισχυθούν σημαντικά.
Η Dionic προσβλέπει σε νέες συνεργασίες στο χώρο της τεχνολογίας για την αντιπροσώπευση και διανομή νέων προϊόντων, στην επέκταση της δραστηριότητας του Internet, μέσω της Θυγατρικής Atcom η οποία διεκδικεί έργα internet του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα και παρουσιάζει σημαντικό ανεκτέλεστο. Παράλληλα προσβλέπει στην εντονότερη δραστηριοποιήση στην ενέργεια μέσω της Αιολικής Ενέργειας, όπου στα τέλη Φεβρουαρίου θα καταθέσει προς την ΡΑΕ, φάκελο για άδεια 35 MW, μέσω της Αιολική Ανάπτυξη Dionic Ενεργειακή.
Ο Όμιλος Dionic μέσα από 7 στρατηγικές επιχειρηματικές μονάδες δραστηριοποιείται στους τομείς του home entertainment, information technology, intelligent solutions, ειδών χαρτοπωλείου, καταναλωτικών προϊόντων, παραδοσιακού παιχνιδιού καθώς επίσης και ειδών βρεφανάπτυξης. Επιπλέον, δραστηριοποιείται μέσω της Atcom στη δημιουργία και διαχείριση ιστοσελίδων και διαδικτυακών εφαρμογών, μέσω της Αφοι Δημητρόπουλοι στην αντιπροσωπεία σκαφών αναψυχής και είδη για μοτοσικλέτες, μέσω της Πρότυπο Κέντρο Διανομών στη διανομή καταναλωτικών προϊόντων, μέσω της Media Vis στην αντιπροσώπευση και διανομή προϊόντων πληροφορικής της εταιρείας Eizo, ενώ μέσω της Dionic Trading ραγματοποιεί διανομή προϊόντων στο εξωτερικό.
Αντιόπη Σχοινά