Στα 108 εκ. ευρώ οι προ φόρων απώλειες της ΜΟΗ
Δευτέρα, 16-Μαρ-2015 18:37
Στα 9.050,2 εκ. Ευρώ έφτασαν το 2014 οι πωλήσεις του ομίλου ΜΟΗ (έναντι 9.282,3 εκ. Ευρώ το 2013), με τα αποτελέσματα προ φόρων να διαμορφώνονται σε -108 εκ. Ευρώ (έναντι 19,9 εκ. Ευρώ πέρυσι) και τα κέρδη EBITDA (μη προσαρμοσμένα) σε 51,5 εκ. Ευρώ (έναντι 185 εκ. Ευρώ πέρυσι). Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν από τις απώλειες στην αποτίμηση των αποθεμάτων που έφτασαν τα 251 εκ. Ευρώ.
Ως προς τους όγκους, η ΜΟΗ την περυσινή χρονιά έφτασε στους 12.,672 εκ. Μετρικούς τόνους έναντι 11,984 εκ. Μετρικούς τόνους το 2013. Βασικός μοχλός για την αύξηση των πωλήσεων σε όγκο στάθηκαν οι εξαγωγές (8,458 εκ. Μετρικοί τόνοι έναντι 7,937 εκ. Μετρικοί τόνοι το 2013) σε αντίθεση με την εγχώρια αγορά η οποία παρέμεινε στα ίδια επίπεδα.
Σε επίπεδο τριμήνου οι πωλήσεις έφτασαν τους 3,291 εκ. Μετρικούς τόνους έναντι 3,063 εκ. Μτ το ίδιο τρίμηνο του 2013 με τον κύκλο εργασιών να διαμορφώνεται στα 2.298,4 εκ. Ευρώ (έναντι 2.298,4 εκ. Ευρώ πέρυσι) και τα πρό φόρων κέρδη (μη προσαρμοσμένα) σε ζημιές 113,7 εκ. Ευρών έναντι 3,8 εκ. Ευρώ ζημιές πέρυσι.
Σημειώνεται ότι και το 2014 οι εξαγωγές αποτέλεσαν την κύρια δεξαμενή πωλήσεων για τον όμιλο, αντιπροσωπεύοντας το 66% των συνολικών πωλήσεων σε όγκο.
Ως προς τους όγκους, η ΜΟΗ την περυσινή χρονιά έφτασε στους 12.,672 εκ. Μετρικούς τόνους έναντι 11,984 εκ. Μετρικούς τόνους το 2013. Βασικός μοχλός για την αύξηση των πωλήσεων σε όγκο στάθηκαν οι εξαγωγές (8,458 εκ. Μετρικοί τόνοι έναντι 7,937 εκ. Μετρικοί τόνοι το 2013) σε αντίθεση με την εγχώρια αγορά η οποία παρέμεινε στα ίδια επίπεδα.
Σε επίπεδο τριμήνου οι πωλήσεις έφτασαν τους 3,291 εκ. Μετρικούς τόνους έναντι 3,063 εκ. Μτ το ίδιο τρίμηνο του 2013 με τον κύκλο εργασιών να διαμορφώνεται στα 2.298,4 εκ. Ευρώ (έναντι 2.298,4 εκ. Ευρώ πέρυσι) και τα πρό φόρων κέρδη (μη προσαρμοσμένα) σε ζημιές 113,7 εκ. Ευρών έναντι 3,8 εκ. Ευρώ ζημιές πέρυσι.
Σημειώνεται ότι και το 2014 οι εξαγωγές αποτέλεσαν την κύρια δεξαμενή πωλήσεων για τον όμιλο, αντιπροσωπεύοντας το 66% των συνολικών πωλήσεων σε όγκο.