ΜΕΤΚΑ: Θα συνεργαστεί με Thales και Ξανθάκης ΑΤΕ για το Κιάτο-Ροδοδάφνη
Δευτέρα, 15-Σεπ-2014 18:13
Με την πολυεθνική εταιρεία THALES, η οποία κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στον τομέα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης σιδηροδρομικών έργων, και την Ελληνική εταιρεία Ξανθάκης Α.Τ.Ε. εξειδικευμένη σε έργα επιδομής, θα συνεργαστεί η ΜΕΤΚΑ για την εκτέλεση του έργου «Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη».
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το έργο, συνολικού προϋπολογισμού ύψους 273.000.000 Ευρώ, που αναλαμβάνει η ΜΕΤΚΑ με μέση έκπτωση 17,24% στον συνολικό προϋπολογισμό, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας Β του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης 24 μηνών.
Όπως σημειώνεται, η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ) μεταξύ «Κιάτου – Πάτρας» είναι συνέχεια της Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ. «Αθηνών – Κορίνθου – Κιάτου» και θα αποτελέσει το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το έργο, συνολικού προϋπολογισμού ύψους 273.000.000 Ευρώ, που αναλαμβάνει η ΜΕΤΚΑ με μέση έκπτωση 17,24% στον συνολικό προϋπολογισμό, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας Β του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης 24 μηνών.
Όπως σημειώνεται, η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ) μεταξύ «Κιάτου – Πάτρας» είναι συνέχεια της Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ. «Αθηνών – Κορίνθου – Κιάτου» και θα αποτελέσει το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.