H FORTHnet παρούσα στο φετινό IMC
Παρασκευή, 08-Δεκ-2006 18:09
Στο Interactive Marketing Conference 2006 συμμετείχε η FORTHnet στο οποίο ήταν "Χρυσός Χορηγός", συμμετέχοντας παράλληλα στη διοργάνωση με ομιλίες ανωτάτων στελεχών της.
Στο IMC 2006 παρουσιάστηκαν αποκλειστικά πρακτικές και τρόποι εργασίας από ελληνικές και ξένες εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Interactive Marketing. Στα πλαίσια αυτά, η επιχειρησιακή μονάδα υπηρεσιών eBusiness της FORTHnet, δήλωσε το "παρών" με τις ομιλίες του κ. Παντελή Μπακή (τίτλος: "Marketing & Advertising Using Mobile Phones") και της κας Μαρίας Τζάννου (τίτλος: "Start Spreading the News").
Ο κ. Μπακής, Mobile Services Product Manager της FORTHnet, αναφέρθηκε σε κάποιες ενδιαφέρουσες στατιστικές. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Business Wire στη Βρετανία, το 89% των πιο σημαντικών brands σκοπεύουν έως το 2008 να διαφημιστούν μέσω των κινητών τηλεφώνων, ενώ τo 40% των μεγάλων εταιριών έχουν ήδη αναπτύξει text messaging (SMS) campaigns. Παράλληλα, ήδη το 18% των μεγάλων εταιριών έχουν ήδη αναπτύξει multimedia messaging (MMS) campaigns. Δυστυχώς όμως μεγάλο ποσοστό (55%) των εταιριών δεν γνωρίζουν πως θα στοχεύσουν επιτυχημένα σε συγκεκριμένο κοινό μέσω ενός κινητού τηλεφώνου ή αγνοούν πως θα διεξάγουν και θα μετρήσουν την αποτελεσματικότητα μίας καμπάνιας (58%).
"To Marketing μέσω των υπηρεσιών Mobile (Mobile Marketing) είναι το πρώτο νέο κανάλι επικοινωνίας που σύντομα θα γίνει το απαραίτητο μέσο για την άμεση προσέγγιση των καταναλωτών", υποστήριξε στην ομιλία του ο κ. Μπακής. "Η ταυτόχρονη χρήση των υπηρεσιών Mobile και on line, επιτρέπει στις εταιρίες και στα προϊόντα να διευρύνουν συνεχώς τα όρια στην επικοινωνία τους, αυξάνοντας τις δυνατότητες για μια αποτελεσματική και διασκεδαστική επαφή με τους καταναλωτές τους. Ο συνδυασμός του Mobile και του OnLine, στα πλαίσια μίας καμπάνιας, δημιουργούν ένα ισχυρό εργαλείο Marketing, καθώς προσφέρει αύξηση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για την ενέργεια, δημιουργεί θετική εμπειρία για τον καταναλωτή και αύξηση της εμπλοκής του με το brand και επικοινωνεί άμεσα και στοχευμένα ευρύτερο όγκο πληροφορίας για το brand".
Ο κ. Μπακής παρουσίασε επίσης επιτυχημένες ενέργειες που ενισχύουν την αυξημένη αποτελεσματικότητα που επιτυγχάνεται με το integration των mobile & on line μέσων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως η καμπάνια του "ΝΟΥΝΟΥ Choice" από την FORTHnet για τη Friesland Food Hellas, η καμπάνια για την τηλεοπτική σειρά "Supernatural" από την PointRole, για την IPTV και την τελευταία ενέργεια της Enpocket για το Expedia.co.uk.
Η κα Τζάννου, Applications Development & Interactive Marketing Product Manager της FORTHnet ΑΕ, ανέπτυξε τη viral τεχνική που χρησιμοποιείται για τις προωθητικές ενέργειες προϊόντων ή υπηρεσιών και οι οποίες συγκεντρώνονται σε τρεις κατηγορίες: α) Entertainment (jokes, funny videos, songs, games), β) Deal ή Freebies (διαγωνισμοί με μεγάλα δώρα, κουπόνια, δωρεάν προϊόντα) και γ) Καμπάνιες Κοινωνικού Περιεχομένου (έρανοι, φιλανθρωπίες κ.ά.).
"Υπάρχουν πολλές δυνατότητες να χρησιμοποιήσουμε το ‘αόρατο δίκτυο των φίλων’. Αυτό που χρειάζεται είναι μία ‘δυνατή’ δημιουργική ιδέα, αξιόλογο και ενδιαφέρον περιεχόμενο, οργάνωση, συντονισμένος τεχνικός έλεγχος και γνώση", κατέληξε στην ομιλία της η κα Τζάννου.