Alumil: Το 2011 το 70% του τζίρου από το εξωτερικό
Τρίτη, 05-Δεκ-2006 09:52
Του Θανάση Παπαδή
Με στόχο το 2011 οι πωλήσεις που θα προέρχονται από το εξωτερικό, να ξεπερνούν το 70% του συνολικού τζίρου της, ξεκινάει την πολιτική επέκτασής της η Alumil. Η επιβράδυνση της οικοδομικής δραστηριότητας στην Ελλάδα αναγκάζει την εταιρεία να στραφεί σε νέες αγορές θεωρώντας ότι η εσωτερική αγορά έχει φτάσει στα όριά της και η περαιτέρω ανάπτυξη, χωρίς την ύπαρξη νέων αγορών, είναι μάλλον αδύνατη.
Στα πλάνα της εταιρείας είναι η επέκταση του εμπορικού της δικτύου σε Η.Π.Α και στις χώρες του Κόλπου, όπως επίσης και η ενδυνάμωσή της στις περιοχές όπου ήδη διαθέτει παρουσία, όπως τα Βαλκάνια και οι χώρες του Εύξεινου Πόντου.
Η Alumil έχει εδώ και χρόνια παρουσία στις Βαλκανικές χώρες και έχει αποκτήσει την εμπειρία που απαιτείται προκειμένου να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες αγορές και ειδικά αυτές των Βαλκανίων που έχουν τις δικές τους ιδιομορφίες. Μάλιστα στα μέσα του τρέχοντος μηνός, η θυγατρική της εταιρία Alumil Romania θα διαπραγματεύεται στο αναπτυσσόμενο χρηματιστήριο του Βουκουρεστίου.
Η Alumil σήμερα διαθέτει παρουσία σε 4 ηπείρους και σε 45 χώρες. Έχει 28 θυγατρικές εκ των οποίων οι 22 βρίσκονται στο εξωτερικό.
Πάντως, αναφορικά με τα αποτελέσματα του 9μήνου, αίσθηση προκάλεσαν οι αυξημένες βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις που έφτασαν τα 96,6 εκατ. ευρώ έναντι 60 εκατ. ευρώ τον περασμένο Σεπτέμβριο και 61,6 εκατ. ευρώ στις 31.12.2005.
Αντίθετα, αισθητά βελτιωμένο ήταν το περιθώριο κέρδους που ανήλθε σε 23,9% έναντι 18,5%.