ΟΤΕ: Διευκρινήσεις σχετικά με καταγγελία φοιτήτριας

Τετάρτη, 29-Νοε-2006 19:05

Σχετικά με αναφορές στα ΜΜΕ που παρουσιάζουν καταγγελία φοιτήτριας, η οποία είχε υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης του ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη, ο ΟΤΕ διευκρινίζει τα εξής:


Στις 7 Νοεμβρίου η φοιτήτρια κλήθηκε να καταθέσει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την πρόσληψή της ως έκτακτη υπάλληλος μειωμένης ημερήσιας απασχόλησης ορισμένου χρόνου στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης του ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη.


Η υποψήφια προσκόμισε τα διοικητικά δικαιολογητικά και τις προβλεπόμενες ιατρικές εξετάσεις στις 21 Νοεμβρίου. Την αμέσως επόμενη μέρα, στις 22 Νοεμβρίου, η φοιτήτρια ενημερώθηκε ότι:

* μετά από επισταμένο δεύτερο έλεγχο των δικαιολογητικών, προέκυψε ότι για την περίπτωσή της είναι αναγκαία η γνωμοδότηση της Κεντρικής Υγειονομικής Επιτροπής του ΤΑΠ-ΟΤΕ (Ταμείο Ασφάλισης Προσωπικού ΟΤΕ) και κατά συνέπεια η πρόσληψή της εκκρεμεί.


Το ΤΑΠ-ΟΤΕ, που δεν ελέγχεται ούτε ανήκει στον ΟΤΕ αλλά είναι ΝΠΔΔ, είναι ο ασφαλιστικός φορέας στον οποίο ασφαλίζεται υποχρεωτικά από το νόμο το προσωπικό του ΟΤΕ. Συνεπώς, λόγω αρμοδιότητας, αποφαίνεται για την καταλληλότητα ασφάλισης.


Ο OTE είναι έτοιμος να προβεί άμεσα στην πρόσληψη της φοιτήτριας, αλλά είναι και υποχρεωμένος να αναμείνει την ολοκλήρωση της διαδικασίας ασφαλιστικής κάλυψης από τον αρμόδιο φορέα πριν ολοκληρωθεί η πρόσληψη.