Ελβέ Ενδυμάτων: Αύξηση καθαρών κερδών, ενίσχυση εσόδων στο 9μηνο (update)

Παρασκευή, 24-Νοε-2006 21:05

Με αύξηση των εσόδων και ενίσχυση των καθαρών κερδών (μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας) έκλεισε το 9μηνο του 2006 για την Ελβέ σε επίπεδο ομίλου, ενώ σε επίπεδο μητρικής τόσο ο κύκλος εργασιών όσο και τα έσοδα ενισχύθηκαν.

Ειδικότερα, σε ενοποιημένο επίπεδο ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 38,42 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 32,63 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος, ενισχυμένος κατά 17,74%. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων ενισχύθηκαν κατά 1,69%, διαμορφούμενα στα 4,8 εακτ. ευρώ, από 4,72 εκατ. ευρώ του 9μήνου της απελθούσας χρήσης.

Τα κέρδη προ φόρων για τον όμιλο, υποχώρησαν κατά 1,02%, στα 3,785 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με 3,824 εκατ. ευρώ πέρυσι, με τα κέρδη μετά από φορους να παρουσιάζουν μείωση 1,02%, στα 2,565 εκατ. ευρώ, έναντι 2,606 του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος.

Ωστόσο, τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας παρουσιάζουν αύξηση 8,87% καθώς ανήλθαν στα 1,768 εκατ. ευρώ, έναντι 1,624 εκατ. ευρώ του 9μήνου του 2005, με τα κέρδη κατά μετοχή να ενισχύονται κατά 8,94% στα 0,134 ευρώ, έναντι 0,123 ευρώ.

Σε επίπεδο μητρικής οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 11,21% καθώς έφτασαν στα 10,51 εκατ. ευρώ, από 9,45 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα EBITDA ανήλθαν στα 2,017 εκατ. ευρώ από 1,793 εκατ. ευρώ, καταγράφοτνας αύξηση 12,49%.

Τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 27,52% στα 2,456 εκατ. ευρώ, από 1,926 εκατ. ευρώ του 9μήνου του 2005, με τα κέρδη μετά από φόρους να καταγράφουν αύξηση 28,24% στα 1,875 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με 1,462 εκατ. ευρώ του περυσινού 9μήνου.

Τα κέρδη κατά μετοχή ενισχύθηκαν κατά 27,93% στα 0,142 ευρώ έναντι 0,111 ευρώ πέρυσι.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση οι εξαγωγές της Ελβέ εξακολουθούν να ανέρχονται σταθερά σε ποσοστό 50% των πωλήσεων και πραγματοποιούνται κυρίως σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Επίσης, στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της εφαρμογής της στρατηγικής της, η εταιρεία συνεχίζει τη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης και την επέκταση των πωλήσεων σε νέες αγορές.

Στα αποτελέσματα του ομίλου περιέχονται οι θυγατρικές CALIN AE (Calzedonia, Intimissimi), και η ΛΗΤΩ ΑΕ.(βρεφικά πολυκαταστήματα).