ΟΤΕ-Cosmote: Χορηγοί συνεδρίου Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Παρασκευή, 24-Νοε-2006 13:15
Ως χορηγοί στο 2ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που πραγματοποιήθηκε στις 21 Νοεμβρίου στο Κτήμα Πεντελικό με θέμα "Customer Loyalty and Retention" συμμετείχαν ο ΟΤΕ και η Cosmote. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση οι δυο εταιρείες πιστές στην προσπάθεια για συνεχή βελτίωση στην εξυπηρέτηση των πελατών τους, στήριξαν για δεύτερη συνεχή χρονιά ως χορηγοί το συνέδριο.
Από πλευράς ΟΤΕ, στο 2ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εταιρικών και Οικιακών Πελατών, κ. Κώστας Φρουζής, συμμετείχε στο πάνελ "Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης: Μιλώντας για αφοσίωση", όπου σημαντικοί εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς συζήτησαν με τον κεντρικό ομιλητή του συνεδρίου, και διεθνώς αναγνωρισμένο για τη συμβολή του στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, κ. Jeffrey Gitomer, για τα φλέγοντα ζητήματα που αφορούν στην αφοσίωση και διατήρηση πελατών.
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι ο OTE και η Cosmote από τα ιδρυτικά μέλη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, στηρίζοντας το συνέδριο, συμβάλλουν δυναμικά για μια ακόμη φορά στη διάχυση της γνώσης αναφορικά με τις αρχές και πρακτικές της εξυπηρέτησης πελατών που συντελούν στην ενίσχυση της πιστότητας του πελάτη.
Το άρτια εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό τους, η πελατοκεντρική φιλοσοφία, η εξελιγμένη τεχνολογική υποδομή, οι απλές και κατανοητές διαδικασίες διαδραματίζουν καταλυτικό ρόλο στην ενίσχυση της ικανοποίησης του πελάτη και την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης. Επίσης, εισημαίνεται οτι ο ΟΤΕ και η Cosmote παρέχουν υψηλής ποιότητας υποστήριξη στο σύνολο της πελατειακής της βάσης.
Στο συνέδριο συμμετείχαν σημαντικές προσωπικότητες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι με τις τοποθετήσεις τους ανέδειξαν την αναγκαιότητα διαμόρφωσης, ύπαρξης και παροχής ολοκληρωμένων λύσεων για την εξυπηρέτηση πελατών.
Το συνέδριο οργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), μη κερδοσκοπικό φορέα που σκοπεύει στην προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη και του πολίτη. Στο ΕΙΕΠ συμμετέχουν ηγετικές εταιρίες, πολυεθνικές και ελληνικές, καθώς και Ινστιτούτα και Οργανισμοί.