Κορρές: Από αέρος η επέκταση σε Αμερική και Γερμανία

Τετάρτη, 30-Οκτ-2013 09:59

Στην εδραίωση της παρουσίας του στις δύο βασικότερες αγορές του εξωτερικού, την Αμερική και τη Γερμανία, προσδοκά ο όμιλος Κορρές μετά το κλείσιμο της συμφωνίας με τη Lufthansa. Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Κορρές Δημήτρης Βιδάκης κατά τη χτεσινή συνέντευξη τύπου της αεροπορικής εταιρείας, με αφορμή την παρουσίαση των μελλοντικών της σχεδίων, ο όμιλος προσβλέπει στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων και στην ενδυνάμωση του brand του, καθώς το deal με τη Lufthansa αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία προώθησης των προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και προσέγγισης νέων καταναλωτών.

Τα αναμενόμενα εμπορικά οφέλη, σύμφωνα με στελέχη της Κορρές με τα οποία συνομίλησε το Capital.gr είναι σημαντικά, δεδομένου πως ο όμιλος της Lufthansa Group εξυπηρετεί συνολικά 253 προορισμούς σε 102 χώρες. Παράλληλα το γεγονός ότι παρατηρείται αύξηση 5- 6% στην κίνηση επιβατών από τις ΗΠΑ και τον Καναδά εξυπηρετεί τα σχέδιά της για αύξηση των μεριδίων της στην αμερικανική αγορά.

Ο όμιλος είχε στο παρελθόν συνάψει παρόμοιες συμφωνίες με άλλες δύο μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, την Delta Air Lines το 2009 και την Etihad, για τη διάθεση φυσικών προϊόντων στους επιβάτες της Business Elite Class. Σύμφωνα με την εισηγμένη, οι κινήσεις αυτές συνέβαλαν καθοριστικά στην διείσδυση των προϊόντων της στο εξωτερικό, εξέλιξη που οδήγησε και στο deal με τη Lufthansa.

Η συμφωνία, που ξεκίνησε μέσα στον Οκτώβριο και θα καλύψει όλο το διεθνές δίκτυο της αεροπορικής, προβλέπει τη διάθεση στους επιβάτες μιας ενυδατικής κρέμας χεριών με συστατικά εγχώριας προέλευσης. Για τους σκοπούς της προώθησης σχεδιάστηκε μάλιστα νέα συσκευασία του προϊόντος.

Η Κορρές διαθέτει τα προϊόντα της σε 30 χώρες, διατηρώντας παράλληλα 23 καταστήματα σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Παρίσι, η Πράγα, η Μαδρίτη, το Ντουμπάι, το Ελσίνκι, η Βαρκελώνη κ.ά. Στις χώρες της Ευρώπης όπου επικεντρώνει το ενδιαφέρον του ο όμιλος, δηλαδή σε Γερμανία, Ρωσία, Αγγλία, Γαλλία και Σκανδιναβία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά  το πρώτο εξάμηνο του 2013 κατά 11%. Η πορεία αυτή αναμένεται, όπως λένε οι πληροφορίες, να διατηρηθεί και στα αποτελέσματα του εννεάμηνου.

Στη χρήση του εξαμήνου, οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 0,2%, στα 21,8 εκατ. ευρώ από 21,7 εκατ. ευρώ, αποτέλεσμα της θετικής πορείας τους στις αγορές προτεραιότητας του εξωτερικού. Από την άλλη, τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στα 4,5 εκατ. ευρώ από 5,1 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2012, εξαιτίας αυξημένων για το πρώτο εξάμηνο του έτους προωθητικών ενεργειών και του διαφορετικού μείγματος προϊόντων στα δυο εξάμηνα (διαφορετικός χρονισμός).

Βίκυ Κουρλιμπίνη
vicky.kourlibini@capital.gr