Συνεχης ενημερωση
Στο ερευνητικό έργο TEAM, το οποίο έχει ως στόχο την ανάπτυξη ενός συστήματος δημιουργίας καλύτερων κυκλοφοριακών συνθηκών, φιλικών προς το περιβάλλον, συμμετέχει η Cosmote.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το έργο συνδυάζει ευφυείς τεχνολογίες μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και τηλεματικής για την αποτελεσματική χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, λαμβάνοντας υπόψη τις εκάστοτε απαιτήσεις κυκλοφοριακής κίνησης, οδηγών και επιβατών, καθώς και τις δυνατότητες των δικτύων μεταφορών. Μέσω της συνεργασίας/επικοινωνίας μεταξύ οχημάτων, υποδομών μεταφορών και επιβατών, το έργο TEAM αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της οδικής εμπειρίας σε πραγματικό χρόνο και παράλληλα στην πιο αποτελεσματική χρήση των υποδομών και την ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών.
Στο πλαίσιο του έργου TEAM, η Cosmote συμμετέχει στον καθορισμό των τεχνικών προδιαγραφών, της αρχιτεκτονικής του συστήματος και των εφαρμογών που θα αναπτυχθούν, τις πιλοτικές δοκιμές και τη συνολική αξιολόγηση του συστήματος. Εκτός αυτών, η εταιρεία θα συμβάλλει και στις ενέργειες διάδοσης και αξιοποίησης των αποτελεσμάτων του έργου.
Στο έργο TEAM συμμετέχουν, συνολικά, είκοσι επτά φορείς από εννέα χώρες (Ελλάδα, Ιταλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Ολλανδία, Ιρλανδία, Φιλανδία, Σουηδία), μεταξύ των οποίων κατασκευαστές αυτοκινήτων και εμπορικών οχημάτων (π.χ. BMW, VOLVO, FIAT), προμηθευτές υποδομών (e-Trikala, Infotrip, SWARCO, κτλ.), εταιρείες επικοινωνιών και πληροφορικής (π.χ. Intel, Telecom Italia, HERE), ερευνητικά κέντρα (ΕΠΙΣΕΥ, FOΚUS, Πανεπιστήμιο Βερολίνου, VTT, CREATE-NET, κτλ.). Το έργο συγχρηματοδοτείται από την ΕΕ μέσω του 7th Framework Programme και αναμένεται να διαρκέσει 4 έτη.
Η Cosmote δραστηριοποιείται ενεργά σε θέματα έρευνας και ανάπτυξης, τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε εθνικό επίπεδο, έχοντας να επιδείξει μεγάλο αριθμό επιτυχημένων έργων, καθώς και ένα διεθνές δίκτυο συνεργασιών στο χώρο της βιομηχανίας και της ακαδημαϊκής κοινότητας. Η συνδρομή της στο έργο TEAM είναι σύμφωνη με την περιβαλλοντική στρατηγική της, στο πλαίσιο της οποίας η COSMOTE μεριμνά για τη μείωση του αντικτύπου της στο περιβάλλον.
-
00:12 Autohellas: Αδιαφιλονίκητος ηγέτης στα Rent-Α-Car
-
00:05 Ο Νίκος Δένδιας κατέδειξε στην Άγκυρα την αποτυχία της γερμανικής διαμεσολάβησης
-
00:05 Γιατί δεν πρέπει να πετύχει η ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική Super League
-
00:03 Ελλάδα 2.0: Η απορρόφηση των κονδυλίων δεν εγγυάται από μόνη της την επιτυχία του εγχειρήματος
-
00:03 Το Ταμείο Ανάκαμψης κλειδί για τα επιχειρηματικά πάρκα νέας γενιάς
-
00:02 Δεκανίκια παντού. Πού θα πάει;
-
00:01 Οι προλετάριοι έχουνε ελπίδα...
-
19/04 Πεντάγωνο: Η συγκέντρωση ρωσικών δυνάμεων κοντά στην Ουκρανία είναι μεγαλύτερη από το 2014
-
19/04 Απεβίωσε ο αντιπτέραρχος Γεώργιος Πλειώνης, ένας από τους τελευταίους "αετούς" της ερήμου
-
19/04 IBM: Καλύτερα των εκτιμήσεων τα έσοδα του α' τριμήνου
-
O Ερντογάν βρήκε τοίχο αλλά...
-
Απομακρύνεται το "Πάσχα στο χωριό" - Δεν ανοίγει πιο νωρίς η εστίαση
-
Τουρκία: Χαμός για δωρεάν εισαγόμενες πατάτες και κρεμμύδια
-
Mytilineos: Παρελήφθη ο πιο σύγχρονος αεριοστρόβιλος στην Ευρώπη
-
Επανήλθε με limit down η Πειραιώς
-
Axia: Πώς διαμορφώνεται η αποτίμηση της Πειραιώς μετά την ΑΜΚ – Στις 21-23 Απριλίου το book building
-
Το άδειο μεσαίο κάθισμα στα αεροπλάνα μόλις τελείωσε
-
Ισχυροί τραπεζικοί τριγμοί στο Χρηματιστήριο
-
Στ. Μάνος: Γιατί έχουμε περισσότερους νεκρούς από άλλες ευρωπαικές χώρες;
-
Alpha Bank: Αλλαγή επωνυμίας και διακριτικού τίτλου
-
O Ερντογάν βρήκε τοίχο αλλά... (130)
-
Επιλογή του καθενός είναι (37)
-
Οι προλετάριοι έχουνε ελπίδα... (30)
-
Απομακρύνεται το "Πάσχα στο χωριό" - Δεν ανοίγει πιο νωρίς η εστίαση (28)
-
Mytilineos: Παρελήφθη ο πιο σύγχρονος αεριοστρόβιλος στην Ευρώπη (23)
-
Ανακάμπτει το bitcoin μετά τη χθεσινή "βουτιά" (18)
-
Κορονοϊός: Στους 847 οι διασωληνωμένοι - 78 θάνατοι, 1.607 νέα κρούσματα (17)
-
Επανήλθε με limit down η Πειραιώς (17)
-
Στ. Μάνος: Γιατί έχουμε περισσότερους νεκρούς από άλλες ευρωπαικές χώρες; (15)
-
Σε κλοιό ελέγχων και διασταυρώσεων οι ιδιοκτήτες ακινήτων (12)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
