Τι λέει ΟΜΕ- ΟΤΕ για διαμάχη ΟΤΕ- Telepassport

Παρασκευή, 27-Οκτ-2006 13:36

Στην έκδοση ανακοίνωσης σχετικά με την διαμάχη μεταξύ της Τelepassport και του ΟΤΕ προχώρησε η ΟΜΕ-ΟΤΕ. 

Ειδικότερα, η ανακοίνωση αναφέρει τα ακόλουθα: 

" Η ΟΜΕ-ΟΤΕ έχει αναγκαστεί – εκ των πραγμάτων – να παρέμβει,  με ανακοινώσεις – δελτία τύπου- παραστάσεις και καταγγελίες  για την ανεξέλεγκτη και αυθαίρετη δράση της Ε.Ε.Τ.Τ. εναντίον των συμφερόντων του ΟΤΕ.  Με αφορμή τη διαμάχη ΟΤΕ και Telepassport η ΟΜΕ-ΟΤΕ θέτει τα παρακάτω ερωτήματα :


1. Πώς είναι δυνατόν κάποιος να εκμεταλλεύεται ένα προϊόν που δεν παράγει αλλά αγοράζει χωρίς να πληρώνει εκείνον που το παράγει αποκομίζοντας τεράστια οφέλη ;

2. Τι είδους Ρυθμιστική Αρχή είναι, όταν αποφασίζει ότι μπορείς να εκμεταλλεύεσαι    το προϊόν άλλης επιχείρησης χωρίς να το πληρώνεις ;

3. Τι  ισχύ μπορεί να έχουν οι μονοπρόσωπες τοποθετήσεις στελεχών της Ε.Ε.Τ.Τ. εκτός από το να επηρεάσουν τη δικαστική κρίση ;

4. Γιατί περιέργως ο ΣΑΤΠΕ πριν από την  συζήτηση των ασφαλιστικών μέτρων, επισκέπτεται την Ε.Ε.Τ.Τ. με ποιά αρμοδιότητα και βάση, με ποιά επιστημονική προσέγγιση αποφαίνεται ότι "ο ΟΤΕ όφειλε από την πρώτη στιγμή κ.τ.λ. κ.τ.λ."

5. Γιατί οι τρεις εταιρείες Κινητής Τηλεφωνίας έχουν κόψει ήδη τη διασύνδεση με την Τelepassport λόγω οφειλών ενώ ο ΟΤΕ δεν μπορεί να πράξει αναλόγως ;

6. Γιατί η Διοίκηση του ΟΤΕ δεν εφαρμόζει τα αυτονόητα εναντίον των ανώτατων στελεχών πρώην Γενικών Δ/ντών του Ομίλου που δραστηριοποιήθηκαν και δραστηριοποιούνται σε ανταγωνιστικές εταιρείες κατά παράβαση των νόμων και δεσμέυσεων που υπάρχουν ;

7. Πότε επιτέλους ο κος Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών θα νομοθετήσει, κατοχυρώνοντας το δημόσιο, διακομματικό πολιτικό και κοινωνικό έλεγχο της Ε.Ε.Τ.Τ. για να κατοχυρωθεί ο ρόλος της ως ρυθμιστής της υγιούς επιχειρηματικής δράσης, με μοναδικό κριτήριο την προστασία των καταναλωτών και όχι της κερδοσκοπίας ορισμένων;

Καλούμε την Κυβέρνηση, την Ε.Ε.Τ.Τ. τον ΣΑΤΠΕ να συμβάλλουν στη διαμόρφωση κανόνων υγιούς ανταγωνισμού υπέρ του καταναλωτή ο οποίος είναι και το θύμα της άναρχης τηλεπικοινωνιακής αγοράς."