Κρι-Κρι: Κερδοφόρο το α΄ τρίμηνο του 2012
Πέμπτη, 31-Μαϊ-2012 09:57
Κέρδη έναντι ζημιών και αύξηση του κύκλου εργασιών εμφάνισε το α΄ τρίμηνο του 2012 η Κρι-Κρι.
Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε κέρδη 200.000 ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2012, έναντι ζημιών 225.000 ευρώ της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 9.716 χιλ. έναντι € 8.172 χιλ. το 2011 παρουσιάζοντας αύξηση 18,9%.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε € 776 χιλ έναντι € 479 χιλ. το α’ τρίμηνο 2011, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε κέρδη € 142 χιλ., έναντι ζημιών € 250 χιλ. το 2011.
Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών της ΚΡΙ-ΚΡΙ ανήλθε σε € 9.429 χιλ. έναντι € 7.944 χιλ. το 2011, καταγράφοντας αύξηση 18,7%. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων της εταιρίας διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των € 305 χιλ., από € 105 χιλ. το 2011.
Στον κλάδο των γαλακτοκομικών ο Όμιλος πέτυχε ενίσχυση των πωλήσεων κατά 32% σε € 7.074 χιλ. από € 5.376 χιλ. το 2011, με ισχυρή άνοδο της λειτουργικής κερδοφορίας. Στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά -5% σε € 2.613 χιλ. από € 2.759 χιλ. το 2011. Τέλος, στη βάση της προσπάθειας διαχείρισης της εξάρτησης από την εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις του Ομίλου στο εξωτερικό ξεπέρασαν το 25% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών.
Αναφορικά με τις επιχειρηματικές εξελίξεις κατά το α’ τρίμηνο 2012, επισημαίνεται η νέα διαφημιστική καμπάνια των παγωτών της ΚΡΙ-ΚΡΙ, με πρωταγωνιστή τον δημοφιλή ηθοποιό και τηλεοπτικό παρουσιαστή Γιώργο Καπουτζίδη. Ακόμη, σε σχέση με την ανάπτυξη των εξαγωγών ελληνικού γιαουρτιού σε χώρες της Δ. Ευρώπης, είναι σημαντική η πρόσφατη έναρξη της συνεργασίας της ΚΡΙ-ΚΡΙ με μεγάλες γερμανικές αλυσίδες super markets όπως Kaufland και REWE. Στην εγχώρια αγορά γαλακτοκομικών, οι στρατηγικές μας επιλογές για την αποκλειστική 100% χρήση ελληνικού γάλακτος, όπως και τη διατήρηση σταθερών τιμών πώλησης εδώ και τρία χρόνια, δικαιώνονται, επιφέροντας σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς μας στο γιαούρτι. Έτσι, ενώ το σύνολο του κλάδου αντιμετωπίζει μείωση πωλήσεων -8%, η ΚΡΙ-ΚΡΙ καταφέρνει να ενισχύει τη θέση της, αυξάνοντας τις πωλήσεις γιαουρτιού στην Ελλάδα κατά +17%.
Τέλος, στην τρέχουσα περίοδο που χαρακτηρίζεται από έντονη αβεβαιότητα και οικονομική και πολιτική αστάθεια, η ΚΡΙ-ΚΡΙ εφαρμόζοντας με συνέπεια την αναπτυξιακή της στρατηγική και διατηρώντας υγιή χρηματοοικονομική βάση, προωθεί αίσθημα εμπιστοσύνης προς τους εργαζομένους της, τους συνεργάτες και τους μετόχους της, αναφορικά με την επιχειρηματική της εξέλιξη.