Coca-Cola 3E: Προχωρά στη δημιουργία ενός 100% φυσικού χυμού
Πέμπτη, 05-Απρ-2012 18:39
Με συνεχείς επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη, η Amita, η αγαπημένη μάρκα χυμού της ελληνικής οικογένειας, καινοτομεί και πάλι με μια νέα γεύση.
Δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά στη δημιουργία ενός 100% φυσικού χυμού, την Amita Μήλο Πορτοκάλι Καρότο. Ο νέος αυτός φυσικός χυμός έρχεται να ενισχύσει την ποικιλία των χυμών που μπορούμε να απολαμβάνουμε με το πρωινό μας γεύμα και φιλοδοξεί να κερδίσει την προτίμηση και εμπιστοσύνη της ελληνικής οικογένειας δίνοντας ακόμη περισσότερες επιλογές Amita στον καταναλωτή για το πρωινό του. Η αγορά του χυμού καρότου στην Ελλάδα αποτελεί το 4,0% της συνολικής αγοράς χυμού, που ισοδυναμεί με την αγορά παιδικών χυμών.
Οι χυμοί Amita αποτελούν ένα αμιγώς ελληνικό προϊόν, το οποίο έχει αγκαλιάσει το κοινό. Συγκεκριμένα, και σύμφωνα με στοιχεία της IRI Combined το ποσοστό των καταναλωτών που επιλέγουν το brand της Amita είναι μεγαλύτερο του 45%, γεγονός που την τοποθετεί στην κορυφή της προτίμησής τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Amita προχωρά σε καινοτομίες μέσα από συνεχείς επνδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη σε μια ιδιαίτερα απαιτητική περίοδο για την ελληνική αγορά, η οποία χαρακτηρίζεται από τη γενικότερη μείωση της καταναλωτικής δαπάνης, ως απόρροια της οικονομικής κρίσης. Αναλυτικότερα, οι συσκευασμένοι χυμοί πωλούνται κυρίως μέσω των super market, που αντιπροσωπεύουν ένα μερίδιο της τάξης του 52% του συνολικού όγκου της κατηγορίας . Εκεί το 2011 η κάμψη άγγιξε το 8,5% (στο σύνολο των s/m) σε σχέση με το 2010.