H στρατηγική του ομίλου Forthnet για το 2012
Πέμπτη, 15-Μαρ-2012 14:34
Το λανσάρισμα νέων value for money υπηρεσιών και η περιστολή των εξόδων αποτελούν τους στόχους του Ομίλου Forthnet για το 2012. Στo νέο μοντέλο εταιρικής οργάνωσης και φιλοσοφίας που παρουσίασε ο όμιλος, περιλαμβάνεται η βελτίωση της ρευστότητας και η αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας.
Ειδικότερα, ο όμιλος το 2011 εμφάνισε αύξηση της πελατειακή τους βάσης, καθώς αυξήθηκαν κατά 35% τα νοικοκυριά με συνδυασμένες υπηρεσίες, ενώ 1 στα 5 ελληνικά νοικοκυριά απολαμβάνει υπηρεσίες του ομίλου. Την ίδια ώρα, τα έσοδα από επιχειρήσεις, παρουσίασαν αύξηση κατά 6,6%, ενώ η εταιρεία διεύρυνε την συνδρομητική βάση των εταιρικών της πελατών.
Παράλληλα, η Forthnet ενδυναμώνοντας το περιεχόμενό της Nova, προβάλλει όλες τις σημαντικές διοργανώσεις (Superleague, Champions League & Europa League), μέχρι το 2015, αλλά και τα μεγάλα Hollywood studios και διεθνή δίκτυα. Την ίδια ώρα, οι συνδρομητές στο High Definition σημείωσαν αύξηση κατά 86,7%.
Οι ταμειακές εισροές από λειτουργικές δραστηριότητες αυξήθηκαν κατά 39,6% σε σχέση με το 2010, φτάνοντας τα 83,2 εκατ. ευρώ. Παράλληλα σημαντική βελτίωση παρουσίασε η διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης. Η λειτουργική ενοποίηση, η βελτιστοποίηση των λειτουργιών και το πρόγραμμα περιστολής εξόδων κατά την διάρκεια του 2011 οδήγησαν σε σημαντική αύξηση του προσαρμοσμένου ΕΒΙΤDA, που διαμορφώθηκε στα 80,3 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 23,5% σε σχέση με το 2010.
Τα αποτελέσματα επηρεαστήκαν από απομείωση υπεραξίας 128,5 εκατ. ευρώ - μη ταμειακή προσαρμογή που σχετίζεται με αύξηση των προεξοφλητικών επιτοκίων από το 12,1% σε 14,8%, λόγω της κρίσης.
Ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου σημείωσε μικρή αύξηση, στα 296,5 εκατ. ευρώ έναντι 294,7 εκατ. το 2010.
Σημειώνεται ότι, ολοκληρώθηκε η ενεργοποίηση του δακτυλίου οπτικών ινών της Δυτικής Ελλάδος και η διασύνδεση με διεθνείς παρόχους στην Φρανκφούρτη.