Νέα υπηρεσία Customer Protection από την Τρ. Πειραιώς

Δευτέρα, 21-Νοε-2011 12:09

Μια νέα υπηρεσία, την “Piraeus Customer Protection“, διαθέτει από σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς.

Αναλυτικά, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής των προσωπικών ή/και τραπεζικών δεδομένων των πελατών, οπουδήποτε στον κόσμο, η Τράπεζα Πειραιώς δίνει λύση στο πρόβλημά τους. Το μόνο που απαιτείται από τον πελάτη είναι ένα απλό τηλεφώνημα στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης 21 11 20 20 20.

Η νέα υπηρεσία προσφέρει:

1) Ακύρωση καρτών όλων των Τραπεζών
2) Ακύρωση καρτών (πιστωτική/ χρεωστική) της Τράπεζας και άμεση αποστολή νέων καρτών μέσω Courier στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό
3) Έλεγχος των συναλλαγών των χαμένων καρτών για την πρόληψη απάτης
4) Άμεση αποστολή μετρητών (χωρίς προμήθεια) εντός Ελλάδας ή στο εξωτερικό
5) Προνομιακή συμβουλευτική υποστήριξη για ενέργειες αποκατάστασης των προσωπικών δεδομένων και αντικειμένων (π.χ. Α.Δ.Τ, κινητό τηλέφωνο)

Επιπλέον ασφαλιστική προστασία (wallet & shopping protection):
• Κάλυψη για ανεπιθύμητες χρεώσεις ή αναλήψεις που γίνονται μετά από απώλεια ή κλοπή της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του πελάτη
• Προστασία αγορών για αγαθά που αγοράζονται με τη χρήση της χαμένης κάρτας
• Κάλυψη κόστους αντικατάστασης προσωπικών αντικειμένων, όπως για παράδειγμα προσωπικά έγγραφα, κινητό τηλέφωνο και κλειδιά.

Σημειώνεται πως η υπηρεσία “Piraeus Customer Protection” απευθύνεται σε όλους τους ιδιώτες πελάτες, ηλικίας 18-65, οι οποίοι είναι μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας.