Βράβευση για την Cοca-Cola 3Ε στα Marketing Excellence Awards

Τρίτη, 11-Οκτ-2011 12:54

Το καινοτόμο 3ετές περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Κάποια Δάση έχουν τη δική τους Αύρα» του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ της Cοca-Cola Τρία Έψιλον διακρίθηκε στην κατηγορία Green Marketing στο πλαίσιο του θεσμού Marketing Excellence Awards.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η βράβευση αφορά στην εξαιρετική απόδοση και στα αποτελέσματα των δράσεων του 3ετούς «πράσινου» περιβαλλοντικού προγράμματος ευθύνης “Κάποια Δάση έχουν τη δική τους Αύρα”, που στοχεύει στην προστασία και στη φροντίδα των ελληνικών δασών και υλοποιεί το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ σε συνεργασία με τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ, τη μη κυβερνητική οργάνωση για την ενίσχυση της βιοποικιλότητας και της αειφορίας στην ελληνική ύπαιθρο. 

H διάκριση αυτή επισφραγίζει τόσο την αξία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης κι ειδικότερα την ανάληψη πρωτοβουλιών για την προστασία του περιβάλλοντος, όσο και τους στόχους που έχει θέσει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ. Συγκεκριμένα, στα πλαίσια ύπαρξής του ως ένα υπεύθυνο brand απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ εστιάζει σε ενέργειες για την προστασία της δασικής μας κληρονομιάς και παράλληλα συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του κοινού για περιβαλλοντικά υπεύθυνες πράξεις με επίκεντρο τα ελληνικά αστικά και περιαστικά δάση. 

Η βράβευση ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά διακρίσεων του περιβαλλοντικού προγράμματος «Κάποια Δάση έχουν τη δική τους Αύρα», από αξιόλογους αναγνωρισμένους θεσμούς όπως οι Water Innovation 2010 και Effie Awards 2010. 

Ο θεσμός Marketing Excellence Awards, διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing και πλαισιώνεται από το σύνολο των φορέων Marketing και Επικοινωνίας στη χώρα μας, στοχεύοντας στην ανάδειξη των πλέον καινοτόμων και αποτελεσματικών πρωτοβουλιών στο χώρο του Marketing. 

Το 2011, ο αριθμός των υποψηφιοτήτων έφτασε τις 67, φανερώνοντας την αποδοχή των εταιρειών προς το μοναδικό αυτό θεσμό βράβευσης του Marketing στην Ελλάδα.