Unibios: Διευκρινίσεις για Βιοσώλ
Παρασκευή, 31-Δεκ-2010 15:55
Η θυγατρική Βιοσώλ ΑΒΕ στο πλαίσιο των ενεργειών για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης περιορίζει σταδιακά την παραγωγή στο εργοστάσιο του Βόλου, διευκρινίζει ο όμιλος Unibios Συμμετοχών με αφορμή αναφορές στο διαδίκτυο "που προβάλλουν την δήθεν διακοπή της δραστηριότητας της θυγατρικής εταιρείας", όπως επισημαίνεται σχετικά.
Σημειώνεται παράλληλα ότι τα παραγόμενα είδη υποκαθίστανται από εισαγόμενα ώστε να εξυπηρετείται απρόσκοπτα η ζήτηση.
Όπως επισημαίνεται, η θυγατρική εταιρία Βιοσώλ ΑΒΕ έχει προσφάτως αναλάβει την αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της ιδιαίτερα σημαντικής κινεζικής εταιρίας Galanz για την πώληση προϊόντων κλιματισμού. Επίσης η εταιρία δραστηριοποιείται πλέον και στον συναφή προς την κύρια δραστηριότητα της κλάδο της πώλησης και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων σε στέγες και εισήγαγε τα προϊόντα της στην αγορά με την ιδιαίτερα εύστοχη διαφημιστική καμπάνια "τι κάνει ευρώ ευρώ στα κεραμίδια" που είχε μεγάλη απήχηση. Οι κινήσεις αυτές γίνονται στα πλαίσια της στρατηγικής της εταιρίας για να επεκταθεί σε νέες κερδοφόρες δραστηριότητες που να αξιοποιούν την τεχνογνωσία των στελεχών της και την υψηλή αναγνωρισιμότητα του σήματος της στην αγορά.
Ο όμιλος πιστεύει στις προοπτικές της εταιρίας Βιοσώλ όπως εκφράζονται μέσα από το συνδυασμό των παλαιών και νέων συμπληρωματικών δραστηριοτήτων της και για αυτό προχωράει ήδη στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, της κατά 100% θυγατρικής του, εταιρίας Βιοσώλ ΑΒΕ κατά 2,5 εκατομμυρίων ευρώ περίπου, καταλήγει η ανακοίνωση.
Σημειώνεται παράλληλα ότι τα παραγόμενα είδη υποκαθίστανται από εισαγόμενα ώστε να εξυπηρετείται απρόσκοπτα η ζήτηση.
Όπως επισημαίνεται, η θυγατρική εταιρία Βιοσώλ ΑΒΕ έχει προσφάτως αναλάβει την αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της ιδιαίτερα σημαντικής κινεζικής εταιρίας Galanz για την πώληση προϊόντων κλιματισμού. Επίσης η εταιρία δραστηριοποιείται πλέον και στον συναφή προς την κύρια δραστηριότητα της κλάδο της πώλησης και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων σε στέγες και εισήγαγε τα προϊόντα της στην αγορά με την ιδιαίτερα εύστοχη διαφημιστική καμπάνια "τι κάνει ευρώ ευρώ στα κεραμίδια" που είχε μεγάλη απήχηση. Οι κινήσεις αυτές γίνονται στα πλαίσια της στρατηγικής της εταιρίας για να επεκταθεί σε νέες κερδοφόρες δραστηριότητες που να αξιοποιούν την τεχνογνωσία των στελεχών της και την υψηλή αναγνωρισιμότητα του σήματος της στην αγορά.
Ο όμιλος πιστεύει στις προοπτικές της εταιρίας Βιοσώλ όπως εκφράζονται μέσα από το συνδυασμό των παλαιών και νέων συμπληρωματικών δραστηριοτήτων της και για αυτό προχωράει ήδη στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, της κατά 100% θυγατρικής του, εταιρίας Βιοσώλ ΑΒΕ κατά 2,5 εκατομμυρίων ευρώ περίπου, καταλήγει η ανακοίνωση.