Κατσέλης: Νέοι στόχοι και προτεραιότητες

Τετάρτη, 12-Ιουλ-2006 08:37

Νέα προϊόντα, είσοδο στα τρόφιμα ιδιωτικής ετικέτας, απόσχιση του κλάδου λιανικής και συνεχής βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας είναι οι προτεραιότητες της διοίκησης της αρτοβιομηχανίας Υιοί Κατσέλη. Παράλληλα η διοίκηση εξετάζει διάφορες προτάσεις για την ενίσχυση της παρουσίας της στη Ρουμανία.
 
Οι στόχοι σύμφωνα με στελέχη της επιχείρησης, που μίλησαν στο Capital.gr περιγράφονται ως εξής:

α) λανσάρισμα νέου τύπου προϊόντων, προστιθέμενης διατροφικής αξίας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο,

β) είσοδος στην αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private labels) στα super-markets. Όπως είναι γνωστό η εταιρεία απείχε από τη συγκεκριμένη αγορά, αλλά λόγω της έντασης του ανταγωνισμού μπαίνει επιθετικά για να κερδίσει το μερίδιο που της αναλογεί (έχει πάνω του 40% μερίδιο αγοράς στα επώνυμα προϊόντα της)

γ) ολοκλήρωση της απόσχισης του κλάδου λιανικής με την ίδρυση μιας νέας Κατσέλης Συμμετοχών. Η διαδικασία απαιτεί την εκτίμηση της αξίας της από το σώμα ορκωτών ελεγκτών και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το Φθινόπωρο.

δ) βελτίωση της παραγωγική διαδικασία, δίνοντας έμφαση στην επιμήκυνση της ζωής των προϊόντων της από 14 σε 25 ημέρες, μέσω της οποίας εκτιμά ότι θα αυξήσει τις πωλήσεις της, και θα βελτιώσει την αποδοτικότητά της.

Eκτός των άλλων, υπάρχουν διάφορες προτάσεις για την ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στη Ρουμανία, οι οποίες όμως βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο διαπραγματεύσεων. Ως γνωστό η Κατσέλης συμμετέχει στη δραστηριότητα του Ομίλου Λούλη στη Ρουμανία με ποσοστό 10% και έχει εκφράσει την θέλησή της για αύξηση της συμμετοχής της.

Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά μεγέθη του α’ εξαμήνου 2006, αναμένεται να είναι ενισχυμένα, ειδικά σε επίπεδο κερδοφορίας. Βέβαια, ο στόχος για το σύνολο του 2006, είναι η κερδοφορία να διατηρηθεί στα επίπεδα του 2005, τα οποία ήταν σημαντικά μεγαλύτερα – έναντι του 2004 - λόγω εκτάκτων κερδών. Έτσι, η επανάληψη των ίδιων κερδών θα αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία, καθώς θα ανεβάσει τον πήχη των επαναλαμβανόμενων κερδών.

Υπενθυμίζεται πως ο κύκλος εργασιών το 2005 είχε ανέλθει σε 55,754 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά φόρων σε 5,109 εκατ. ευρώ (από 3,120 εκατ. το 2004).

Στο α’ τρίμηνο του 2006 ο όμιλος παρουσίασε πωλήσεις 13,903 εκατ., από 13,775 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα και καθαρά κέρδη 1,435 από 1,459 εκατ. ευρώ το α΄τρίμηνο του 2005.