Κορρές: Στα 2,4 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη εννεαμήνου
Παρασκευή, 26-Νοε-2010 09:30
Στα 2,4 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη της Κορρές στο εννεάμηνο του 2010, με τις πωλήσεις του ομίλου στο εξωτερικό να εμφανίζονται στο ίδιο διάστημα αυξημένες σε ετήσια βάση κατά 7%.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ως αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για μείωση του λειτουργικού κόστους και εξαιρουμένων των μεγεθών της Milgauss -εταιρεία η οποία ενσωματώθηκε στον όμιλο μετά το πρώτο εννεάμηνο του 2009- τα λειτουργικά έξοδα του ομίλου ανήλθαν στα 14,6 εκατ. ευρώ, από 15,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2009, μειωμένα κατά 7%.
Στα 2,4 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη της Κορρές στο εννεάμηνο του 2010, με τις πωλήσεις του ομίλου στο εξωτερικό να εμφανίζονται στο ίδιο διάστημα αυξημένες σε ετήσια βάση κατά 7%.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ως αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για μείωση του λειτουργικού κόστους και εξαιρουμένων των μεγεθών της Milgauss -εταιρεία η οποία ενσωματώθηκε στον όμιλο μετά το πρώτο εννεάμηνο του 2009- τα λειτουργικά έξοδα του ομίλου ανήλθαν στα 14,6 εκατ. ευρώ, από 15,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2009, μειωμένα κατά 7%.
Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρει η ίδια ανακοίνωση, συνολικά στο εννεάμηνο του 2010 οι λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν στα 2,6 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 6,5 εκατ. ευρώ.
Ο όμιλος στο σύνολο των δραστηριοτήτων του, πέτυχε πωλήσεις ύψους 31,8 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2010, από 37,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, μειούμενες συνολικά κατά 16,0%, «επηρεαζόμενες κυρίως από το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον της Ελληνικής αγοράς, ενώ οι πωλήσεις του εξωτερικού αντισταθμίζουν μερικώς το αρνητικό κλίμα, αυξάνοντας περαιτέρω τη συμμετοχή τους στον συνολικό κύκλο εργασιών του ομίλου» στο 34,9% από 27,4%, καθώς παρουσίασαν αύξηση της 7%, στα 11,1 εκατ. ευρώ, από 10,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2009.
Τα λειτουργικά έξοδα προ αποσβέσεων (Διοικητικής Λειτουργίας και Διάθεσης) του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 17,9 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2010, έναντι 15,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αυξημένα κατά 14,3%. «Για συγκρίσιμους λόγους, εάν αφαιρέσουμε από το εννεάμηνο του 2010 τα μεγέθη της Milgauss, εταιρεία η οποία ενσωματώθηκε στον όμιλο μετά το πρώτο εννεάμηνο του 2009, τα αντίστοιχα λειτουργικά έξοδα του ομίλου ανήλθαν στα 14,6 εκατ. ευρώ από 15,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2009, μειωμένα κατά 7%. Η μείωση των εξόδων είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για μείωση του λειτουργικού κόστους».
«Παράλληλα η αύξηση των εξόδων διαφήμισης για την υποστήριξη της επικοινωνίας της μάρκας, καθώς και η επίδραση της ενοποίησης της Milgauss που δεν υπήρχε στο αντίστοιχο διάστημα του 2009, επηρέασαν τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία ανήλθαν στα 6,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2010 από 7,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2009, μειωμένα κατά 17,7%.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας και προ της έκτακτης εισφοράς ύψους 0,4 εκατ. ευρώ, προκειμένου να τοποθετηθούν σε συγκρίσιμη βάση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, διαμορφώθηκαν στα 2,4 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2010, έναντι 3,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2009, παρουσιάζοντας μείωση της τάξεως του 30,6%, επηρεαζόμενα από τις αυξημένες αποσβέσεις λόγω των επενδύσεων στις οποίες έχει προβεί η εταιρεία στα προηγούμενα έτη».
Η διοίκηση της Κορρές σημειώνει μεταξύ άλλων ότι «στα πλαίσια αυτού του ασταθούς και ευμετάβλητου οικονομικού περιβάλλοντος, ο Όμιλος Κορρές καλείται να ανταποκριθεί με τις ακόλουθες στρατηγικές ανάπτυξης:
-Στην Ελλάδα, ο Όμιλος θα υποστηρίξει τη μάρκα εντείνοντας περαιτέρω τις προωθητικές του ενέργειες, με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση και ανανέωση της εικόνας της μάρκας στα φαρμακεία που αποτελούν το βασικό κανάλι διανομής , τόσο από πλευράς του τρόπου προβολής της, όσο και με νέα λανσαρίσματα.
-Στο εξωτερικό, στην Αμερική, ο Όμιλος έχει εστιάσει τις προσπάθειες του στην υποστήριξη της μάρκας στα υφιστάμενα δίκτυα διανομής κατά τη μεταβατική περίοδο καθώς και την ομαλή μετάβαση της τεχνογνωσίας του προς την Johnson & Johnson , στα πλαίσια της συμφωνίας που έχει υπογράψει με την Johnson & Johnson για την παροχή άδειας διανομής των προϊόντων του τόσο στην Βόρεια Αμερική-όπου ήδη είχε παρουσία- όσο και στην Λατινική Αμερική-νέα γεωγραφική περιοχή. Στη Ευρώπη, ο Όμιλος στοχεύει στην ενδυνάμωση της παρουσίας του μέσα από μια συνδυαστική στρατηγική ανάπτυξης σε σημεία ημι επιλεκτικής διανομής και σε φαρμακεία, στις αγορές όπου το εν λόγω κανάλι είναι αναπτυγμένο».