ΕΤΕΜ: Διεύρυνση ζημιών και αύξηση πωλήσεων για τον όμιλο στο εννεάμηνο
Τετάρτη, 17-Νοε-2010 18:41
Αύξηση πωλήσεων σε ενοποιημένο επίπεδο ανακοίνωσε ο όμιλος της ΕΤΕΜ για το εννεάμηνο του έτους, ενώ τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της περιόδου διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 9,2 εκ. έναντι ζημιών € 5,6 εκ. το 2009.
Ειδικότερα, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι ενοποιημένες πωλήσεις της ΕΤΕΜ Α.Ε. για το πρώτο 9μηνο του 2010 ανήλθαν στα € 80,3 εκ., έναντι € 77,3 εκ. το 2009, αυξημένες κατά 3,9%. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της μητρικής εταιρίας έφτασαν τα € 37,7 εκ. έναντι € 40,6 εκ. το 2009, μειωμένες κατά 7,2%.
Η μείωση των πωλήσεων, σε εταιρικό επίπεδο, οφείλεται στη μη ενσωμάτωση στο 9μηνο 2010 των αποτελεσμάτων του κλάδου ETALBOND, ο οποίος υπενθυμίζεται ότι αποσχίστηκε την 31/05/2009. Οι προσαρμοσμένες, χωρίς τον κλάδο ETALBOND, πωλήσεις στις 30/09/2009 ήταν € 34,3 εκ. οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 κατά 9,9%.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων & αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν σε ζημίες € 2,85 εκ. έναντι κερδών € 4,15 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2009, ενώ τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της περιόδου διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 9,2 εκ. έναντι ζημιών € 5,6 εκ. το 2009. Τέλος, οι ενοποιημένες ζημιές ανά μετοχή, για το 9μηνο του 2010, ήταν € 0,3065 ευρώ ανά μετοχή έναντι ζημιών € 0,1849 ευρώ ανά μετοχή το 9μηνο του 2009.
Αντίστοιχα, τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων & αποσβέσεων (EBITDA) της εταιρίας διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 3,9 εκ. έναντι κερδών € 0,36 εκ. το 2009, ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους της μητρικής εταιρίας για την περίοδο που έληξε στις 30/09/2010, ήταν ζημιές € 7,01 εκ. ή € 0,2336 ανά μετοχή, έναντι ζημιών € 4,72 εκ. ή € 0,1574 ευρώ ανά μετοχή, την αντίστοιχη περίοδο του 2009. Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα της εταιρίας έχουν επιβαρυνθεί από έκτακτα και εφάπαξ έξοδα και επισφάλειες ύψους € 3,37 εκ.
Η εταιρία συνεχίζει να κατευθύνει τις προσπάθειές της στην αναβάθμιση και επέκταση του δικτύου της καθώς και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών και πελατών της στην Ελλάδα. Παράλληλα εντείνονται οι προσπάθειες για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων καθώς και η περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών.
Ειδικότερα, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι ενοποιημένες πωλήσεις της ΕΤΕΜ Α.Ε. για το πρώτο 9μηνο του 2010 ανήλθαν στα € 80,3 εκ., έναντι € 77,3 εκ. το 2009, αυξημένες κατά 3,9%. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της μητρικής εταιρίας έφτασαν τα € 37,7 εκ. έναντι € 40,6 εκ. το 2009, μειωμένες κατά 7,2%.
Η μείωση των πωλήσεων, σε εταιρικό επίπεδο, οφείλεται στη μη ενσωμάτωση στο 9μηνο 2010 των αποτελεσμάτων του κλάδου ETALBOND, ο οποίος υπενθυμίζεται ότι αποσχίστηκε την 31/05/2009. Οι προσαρμοσμένες, χωρίς τον κλάδο ETALBOND, πωλήσεις στις 30/09/2009 ήταν € 34,3 εκ. οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 κατά 9,9%.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων & αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν σε ζημίες € 2,85 εκ. έναντι κερδών € 4,15 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2009, ενώ τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της περιόδου διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 9,2 εκ. έναντι ζημιών € 5,6 εκ. το 2009. Τέλος, οι ενοποιημένες ζημιές ανά μετοχή, για το 9μηνο του 2010, ήταν € 0,3065 ευρώ ανά μετοχή έναντι ζημιών € 0,1849 ευρώ ανά μετοχή το 9μηνο του 2009.
Αντίστοιχα, τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων & αποσβέσεων (EBITDA) της εταιρίας διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 3,9 εκ. έναντι κερδών € 0,36 εκ. το 2009, ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους της μητρικής εταιρίας για την περίοδο που έληξε στις 30/09/2010, ήταν ζημιές € 7,01 εκ. ή € 0,2336 ανά μετοχή, έναντι ζημιών € 4,72 εκ. ή € 0,1574 ευρώ ανά μετοχή, την αντίστοιχη περίοδο του 2009. Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα της εταιρίας έχουν επιβαρυνθεί από έκτακτα και εφάπαξ έξοδα και επισφάλειες ύψους € 3,37 εκ.
Η εταιρία συνεχίζει να κατευθύνει τις προσπάθειές της στην αναβάθμιση και επέκταση του δικτύου της καθώς και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών και πελατών της στην Ελλάδα. Παράλληλα εντείνονται οι προσπάθειες για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων καθώς και η περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών.