Με επενδύσεις και επιθετική πολιτική απαντά η Sprider στην κρίση

Τρίτη, 05-Οκτ-2010 14:59

Την επενδυτική στρατηγική της εταιρείας, εν μέσω κρίσης με εξορθολογισμό του δικτύου, σημαντικές επενδύσεις και αναβάθμιση της προϊοντικής γκάμας, παρουσίασε σήμερα Τρίτη 5 Οκτωβρίου, σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο concept store στη Βάρη, η Sprider Stores .

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τη συνέντευξη τύπου άνοιξε ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Αθανάσιος Χατζηιωάννου, επισημαίνοντας ότι η εκδήλωση είχε, μεταξύ άλλων, σκοπό να αποσαφηνίσει τις πρόσφατες κινήσεις που έχουν γίνει από την Sprider Stores   και να παρουσιάσει το επενδυτικό πλάνο για την ανανέωση των καταστημάτων της αλυσίδας. Ο κ. Χατζηιωάννου τόνισε ότι η Sprider Stores  είναι η μεγαλύτερη ελληνική επιχείρηση στον κλάδο της με 6% μερίδιο αγοράς και ότι «όλες οι επενδυτικές κινήσεις είναι η καλύτερη απόδειξη και η απάντησή μας ότι η Sprider Stores  είναι εδώ συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της πορεία.»

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο κ. Αθανάσιος Μαλτεζάκης, Υπεύθυνος Επενδυτικών Σχέσεων, ο οποίος μετά από μία συνοπτική παρουσίαση της ισχυρής παρουσίας του Ομίλου στην ελληνική αγορά και της παράδοσης γενναίας επενδυτικής στάσης της Εταιρίας, αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες της στρατηγικής της Sprider Stores : α) Διατήρηση επιπέδου των τιμών με ειδικές εκπτώσεις για ευπαθείς ομάδες όπως οι άνεργοι και οι πολύτεκνοι, αλλά και η απορρόφηση του ΦΠΑ τόσο τον Μάρτιο όσο και τον Ιούνιο 2010, β) Αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας με διεύρυνση του δικτύου μέσω εξορθολογισμού του, βελτίωση του συστήματος τροφοδοσίας με την επένδυση €3 εκ. για την εγκατάσταση συστήματος SAPκαι το νέο conceptκαταστημάτων που αλλάζει τη δομή τους και γ) Διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας, που ξεκινά το 2008 με τη σειρά SPRIDER Accessories, συνεχίζεται το 2009 με τα SPRIDER HOMEκαι το 2010 περιλαμβάνει τη συνεργασία κορυφής για την Sakis Rouvas Collection. Πρόκειται για ένα πλάνο δράσης με μακροπρόθεσμο ορίζοντα που έχει ξεκινήσει ήδη να υλοποιείται με επένδυση €1,5 εκ.  για την ανακαίνιση των καταστημάτων Sprider Stores στη Βάρη και τη Νέα Ιωνία αλλά και €1 εκ. για τη σταδιακή ανανέωση του δικτύου σε όλη την Ελλάδα.

Ολοκληρώνοντας, ο κ. Δωρόθεος Χατζηιωάννου, Εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. της Εταιρίας, παρουσίασε το νέο μοντέλο καταστημάτων Sprider Stores  που σηματοδοτεί την αρχή μίας νέας φιλοσοφίας για την ανάδειξη των επιμέρους brandsπου βρίσκουν τη δική τους θέση μέσα στο κατάστημα. Με αυτό τον τρόπο ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να οδηγηθεί άμεσα και εύκολα στο τμήμα με τη μόδα που τον ενδιαφέρει. Μέσα από το νέο conceptτα καταστήματα Sprider Stores  θα διαθέτουν ξεχωριστά τμήματα: KIDSγια αγόρια και κορίτσια, Aggressiveνεανικό casualντύσιμο (αντρικό και γυναικείο), SoulRebelcasualντύσιμο (αντρικό και γυναικείο), EmilioCoraliεπίσημο ντύσιμο και κουστούμια, τμήμα εσωρούχων όπου θα διατίθενται και τα εσώρουχα Belinda, τμήμα αθλητικών που θα περιλαμβάνει και είδη άλλων γνωστών brands, τμήμα υποδημάτων και φυσικά το ιδιαίτερο τμήμα SPRIDER Home.

Πρόκειται για ένα multibrand μοντέλο κάτω από την ομπρέλα των Sprider Stores , που δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την υποδοχή μίας σπουδαίας συνεργασίας η οποία ενισχύει το fashionstatementτων Sprider Stores  : τη συνεργασία με τον Σάκη Ρουβά για την SakisPrivateCollection, μία σειρά μόδας που επιμελήθηκε προσωπικά ο Σάκης Ρουβάς και θα διατίθεται αποκλειστικά στα Sprider Stores.

Η τολμηρή στρατηγική υπήρξε ανέκαθεν εγγενές στοιχείο της ταυτότητας και του χαρακτήρα της Sprider Stores   που έχει καταφέρει να αυξήσει το δίκτυο, τις πωλήσεις και τη διείσδυσή της με εντυπωσιακό ρυθμό φτάνοντας στα 109 καταστήματα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αποτελώντας μία από τις 2 πρώτες αλυσίδες επώνυμης «οικονομικής μόδας» στην Ελλάδα με €163,9 εκατ. πωλήσεις το 2009. Σήμερα, αξιοποιώντας με ρεαλισμό την πολύχρονη εμπειρία στην αγορά της οικονομικής μόδας και τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα η Sprider Stores   κεφαλαιοποιεί την αναγνωρισιμότητα του brand«Sprider Stores» και την εδραιωμένη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια με τους καταναλωτές για να αντιδράσει δυναμικά στην κρίση και να θέσει τις βάσεις για την μετά-κρίση εποχή.