Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 02-Αυγ-2010 10:12

    Mastihashop: Στη μάχη των... delicatessen α λα ελληνικά

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Της Αναστασίας Κυριανίδη-Νικολαϊδη
     
    Εκλεπτυσμένα εδέσματα που ξεχωρίζουν για τη σπανιότητά τους και την ιδιαίτερη γεύση τους, βάζει «στο οπλοστάσιό» της η εταιρεία ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων mastihashop και εισηγμένη στην εναλλακτική αγορά του Χ.Α., Mediterra και ρίχνεται στη μάχη κατά της οικονομικής ύφεσης και του ανταγωνισμού.
     
    Δεκάδες κωδικοί τροφίμων με βάση τη μαστίχα πλέουν πίσω από το «υποβρύχιο» των παιδικών μας χρόνων και φιλοδοξούν να κρατήσουν τα καταστήματα mastihashop στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος σε Ελλάδα και εξωτερικό.
     
    Την Κυριακή η υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κατερίνα Μπατζελή, έκοψε την κορδέλα για το εργοστάσιο παραγωγής προϊόντων μαστίχας της Mediterra  στην Καλλιμασιά της Χίου, παρουσία του προέδρου της εταιρείας, Σταμάτη Βάρλα, του διευθύνοντος συμβούλου, Γιάννη Μανδάλα και πολυάριθμων προσκεκλημένων.
     
    Η μονάδα θεμελιώθηκε το 2007 και για την υλοποίησή της επενδύθηκαν περισσότερα από 1,5 εκατ. ευρώ. Με προσήλωση στο επενδυτικό της σχέδιο, η Mediterra κατάφερε το 2009, εν μέσω κρίσης, να επεκτείνει τη μονάδα με την προσθήκη αποθηκευτικών χώρων και μηχανημάτων.
     
    Η εγκατάσταση του εργοστασίου, όπου παράγονται δεκάδες προϊόντα μαστίχας, καταλαμβάνει έκταση 1.200 τ.μ. Και επειδή οι Χιώτες πάνε δυο-δυο… στα μελλοντικά σχέδια της Mediterra είναι η εκμετάλλευση του όμορου κτίσματος. Εδώ η διοίκηση υπόσχεται πρωτοτυπία και διαδραστικότητα ωστόσο κρατά τα χαρτιά της κλειστά.
     
    Προς το παρόν, η επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών στην εγχώρια αγορά «βάζει στον πάγο» τα σχέδια επέκτασης της Mediterra σε Ελλάδα και εξωτερικό τουλάχιστον έως το 2011. Η προσοχή της στρέφεται στη βελτίωση των καταστημάτων του εξωτερικού και την επέκταση των δραστηριοτήτων διανομής και προμήθειας εκτός συνόρων.

    Η Mediterra ελέγχεται από την Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου και διαθέτει σήμερα δώδεκα καταστήματα στην Ελλάδα και τέσσερα καταστήματα στο εξωτερικό (Κύπρος, Σαουδική Αραβία, Παρίσι, Νέα Υόρκη). Στο μετοχικό της κεφάλαιο συμμετέχουν επίσης η Attica Ventures, μέλος του ομίλου Attica Bank και σε μικρότερο ποσοστό η εταιρεία Κορρές.

    Το επόμενο project της εταιρείας είναι η αλλαγή στο ύφος και το στήσιμο των καταστημάτων. Στόχος είναι, σε συνδυασμό με τη μεγάλη ποικιλία τροφίμων, ποτών, καλλυντικών, βιολογικών και φαρμακευτικών προϊόντων, να προσφέρεται στον πελάτη η δυνατότητα να παρακολουθεί μέσα στο κατάστημα τη χρήση ορισμένων προϊόντων στη γαστρονομία. Η αρχική δοκιμή θα γίνει σε δύο ελληνικά καταστήματα και έπειτα η καινοτόμος ιδέα θα ανοίξει τα φτερά της για το εξωτερικό.

    «Το ελληνικό interactive παντοπωλείο είναι ο στόχος μας στις ξένες αγορές», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Γιάννης Μανδάλας.


     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ