Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 05-Δεκ-2022 16:40

    e-ΕΦΚΑ: Αποκαταστάθηκε πλήρως η επικοινωνία με την Τοπική Διεύθυνση Α΄ Ανατολικής Αττικής (Αχαρνές)

    e-εφκα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αποκαταστάθηκε πλήρως η επικοινωνία με την Τοπική Διεύθυνση Α΄ Ανατολικής Αττικής (Αχαρνές), η οποία οφειλόταν σε βλάβη στο δίκτυο του ΟΤΕ, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.

    "Οι συναλλασσόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα που είναι ήδη αναρτημένα στη σχετική ιστοσελίδα του e-ΕΦΚΑ (https://www.efka.gov.gr/el/topike-dieythynse-e-ephka-anatolikes-attikes-me-edra-tis-acharnes), καθώς και στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής" επισημαίνει ο e-ΕΦΚΑ.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ