Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 19-Ιουλ-2022 09:10

    Την Παρασκευή ξανά πλοίο στην Κάσο και την Κάρπαθο

    Προγραμματική σύμβαση ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ με το υπουργείο Ναυτιλίας για μελέτη αναμόρφωσης της ακτοπλοΐας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αναστασίας Βαμβακά

    Με απευθείας ανάθεση όπως θα συζητηθεί αύριο και στο έκτακτο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής θα δώσει λύσει στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί από την Δευτερά 11 Ιουλίου και στην σύνδεση κυρίως των νησιών Κάσου και Καρπάθου.
    Η Κάσος φαίνεται πως αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα, από την αναβολή των περίπου 10 δρομολογίων που θα εκτελούνταν στο μεσοδιάστημα τόσο με τον Πειραιά όσο και με την Σητεία καθώς η αβεβαιότητα στην σύνδεση… έφερε ακυρώσεις.

    "Δεν είναι τα περίπου 100 επίσημα, πολύ παραπάνω ανεπίσημα άτομα που ακύρωσαν τα εισιτήρια τους και δεν ήρθαν στο νησί αλλά το ντόμινο ακυρώσεων και για τον Αύγουστο που έφερε αυτή ταλαιπωρία. Το πολύ υψηλό κόστος των εισιτηρίων, οι πολλές ώρες ταξιδιού σε συνδυασμό με την αβεβαιότητα να θα έρθουν και θα φύγουν οι επισκέπτες τις μέρες που έχουν επιλέξει έφεραν ακυρώσεις που ελπίζουμε να σταματήσουν εδώ" είπε ο δήμαρχος του νησιού Μιχάλης Ερωτόκριτος στο Capital.gr.

    Όπως ανακοίνωσε χθες το Υπουργείο, την Παρασκευή πλοίο θα αναλάβει τα δρομολόγια: 1) Θήρα- Σητεία- Κάσος- Πηγάδια Καρπάθου, Διαφάνι, Χάλκη, Ρόδος και επιστροφή σε συνέχεια δρομολογίων από Πειραιά, 2) Σητεία- Κάσος-- Πηγάδια Καρπάθου, Διαφάνι, Χάλκη, Ρόδος, ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, σε συνέχεια δρομολογίων  Πειραιά, Μήλου, Θήρας και Ηρακλείου με δυνατότητα προσέγγισης σε ενδιάμεσους λιμένες, 3) Ηράκλειο- Σητεία- Κάσος- Πηγάδια Καρπάθου, Διαφάνι, Χάλκη, Ρόδος, και επιστροφή, όπου το τμήμα Ηράκλειο- Σητεία δεν επιδοτείται, καθώς και Πειραιάς ή Λαύριο με Θήρα- Ανάφη και επιστροφή με μισθούμενο τμήμα το Θήρα- Ανάφη.

    "Θα ήθελα να επαναλάβω ότι η ασφάλεια των πολιτών και η εξυπηρέτηση των νησιών είναι δύο παραδοχές που δεν δέχονται διαπραγμάτευση. Όπως οφείλαμε, πήραμε όλα τα κατάλληλα μέτρα για να μην πληγεί ο τουρισμός και η καθημερινότητα των ακριτικών μας νησιών στην Κάρπαθο και την Κάσο, ενώ συνεργασθήκαμε με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για να καταφέρουμε επιβάτες και φορτηγά οχήματα να μετακινηθούν στα νησιά με τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση.  Προχωράμε στην οριστική επίλυση του προβλήματος μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου.  Όμως αυτό δεν είναι το μόνο που πραγματοποιούμε για τα δυο αυτά νησιά της ελληνικής εσχατιάς.  Παράλληλα με την δρομολόγηση επί τρίτο συνεχόμενο καλοκαίρι ταχύπλοου πλοίου από τη Ρόδο προς τη Σητεία μέσω Χάλκης, Καρπάθου, και Κάσου, έχουμε ήδη αποφασίσει την ουσιαστική αναβάθμιση της σύνδεσης της Καρπάθου και της Κάσου κατά τη νέα δρομολογιακή περίοδο και από την 1η Νοεμβρίου τα νέα συχνότερα και ποιοτικότερα  δρομολόγια θα βρίσκονται στη διάθεση των κατοίκων των νησιών μας, δίνοντας οριστικό τέλος σε ένα αίτημα δεκαετιών κατά τρόπο που δικαιούνται και τους αξίζει" ανέφερε ο Υπουργός Ναυτιλίας, Γιάννης Πλακιωτάκης. 

    Εδώ και μήνες, είχαν δημιουργηθεί σοβαρές ανησυχίες για την εξυπηρέτηση του δρομολογίου, μετά την δικαστική διαμάχη για την  ανάθεση εκτέλεσης δρομολογίων όπου την διεκδικούσαν η Seaspeed Lines με το πλοίο "Olympus" και η ΑΝΕΚ με το "Πρέβελης"  που εδώ και 13 χρόνια εκτελεί τα συγκεκριμένα δρομολόγια. Η λύση δόθηκε πρόσφατα από το ΣτΕ το οποίο αποφάσισε να κατοχυρώσει τη γραμμή δημόσιας υπηρεσίας στην Seaspeed Lines συμφερόντων Θεμιστοκλή Καραμπέκου.

    Την Δευτέρα 11 Ιουλίου, η εταιρεία θα ξεκινούσε το παρθενικό της ταξίδι στα νησιά των Κυκλάδων, Κρήτης και Δωδεκανήσων. Σε έλεγχο όμως της Επιθεώρησης Πλοίων του Λιμενικού Σώματος, διαπιστώθηκαν δεκάδες παραβάσεις, με αποτέλεσμα το πλοίο να λάβει απαγόρευση απόπλου, η οποία δόθηκε εκ νέου και την επόμενη μέρα, με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την απευθείας ανάθεση της γραμμής. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ