Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 28-Ιαν-2022 08:49

    Πινγκ-πονγκ ευθυνών μεταξύ Στυλιανίδη, Αττικής Οδού και Τροχαίας

    Πινγκ-πονγκ ευθυνών μεταξύ Στυλιανίδη, Αττικής Οδού και Τροχαίας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Λίγες ώρες πριν ξεκινήσει η κοινοβουλευτική μάχη για την πρόταση δυσπιστίας που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ κατά της κυβέρνησης ξεκίνησε, ένας ιδιότυπος πόλεμος μεταξύ της Αττικής Οδού και του Υπουργού Πολιτικής Προστασίας Χρήστου Στυλιανίδη για το ποιος έχει την ευθύνη για το απίστευτο μπάχαλο που προκλήθηκε στην Αττική Οδό από το κλείσιμο του δρόμου λόγω του χιονιού και την ταλαιπωρία που υπέστησαν χιλιάδες οδηγοί που έμειναν εγκλωβισμένοι για ώρες χωρίς νερό και τροφή.

    Η εταιρεία που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο μετά "το ξύλο που έφαγε” από τον πρωθυπουργό αλλά και πολλούς υπουργούς που καλούσαν τους πολίτες να προσφύγουν δικαστικά εναντίον της, θέλησε να δώσει τη δική της εκδοχή, ρίχνοντας την ευθύνη για ότι συνέβη στον Υπουργό Πολιτικής Προστασίας και την αστυνομία.

    Η εταιρεία επικαλείται τις συσκέψεις που είχαν εκπρόσωποι της στις 21 και 23 Ιανουαρίου με τον Υπουργό Πολιτικής Προστασίας, στις οποίες όπως λέει έθεσαν εξαρχής θέμα προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών και των βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου.

    Και αυτό γιατί παρά τα 35 εκχιονιστικά οχήματα που διαθέτει, όπως λέει, θα μπορούσε να προκληθεί κίνδυνος για την ασφάλεια των οδηγών λόγω των ακραίων φαινομένων.

    Μάλιστα, η Αττική οδός αναφέρει πως πρότεινε την μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων και την απαγόρευση των φορτηγών από την Κυριακή κιόλας, επειδή αντίστοιχη απαγόρευση είχε γίνει και τον Φεβρουάριο του 21 στην κακοκαιρία Μήδεια.

    Ωστόσο όπως τονίζει, καρφώνοντας τον υπουργό Πολιτικής Προστασίας, ο κ. Στυλιανίδης διαφώνησε με μια τέτοια κίνηση, λέγοντας ότι πρέπει να διασφαλιστεί η οικονομική - εφοδιαστική αλυσίδα και ότι το κράτος δεν μπορεί να κλείνει δρόμους προληπτικά.

    Γι' αυτό το λόγο, εξηγεί η Αττική Οδός, δεν διεκόπη η κυκλοφορία, αφού όπως τονίζει στην ανακοίνωση της, αρμόδιος φορέας για τη διακοπή λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου της Αττικής Οδού είναι η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, στη δικαιοδοσία της οποίας υπάγεται το τμήμα Τροχαίας Αττικής Οδού.

    Όμως εκτός από τον υπουργό Πολιτικής Προστασίας, η Αττική Οδός εκτοξεύει πυρά και κατά της αστυνομίας, λέγοντας ότι άργησε να πάρει μέτρα και να απαγορεύσει την κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο, αφού έχοντας πλήρη εικόνα της κατάστασης από νωρίς το πρωί, επέβαλε την απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών στις 14.00 το μεσημέρι.

    Η εταιρεία επαναλαμβάνει το επιχείρημα της ότι θα έπρεπε ο δρόμος να έχει κλείσει για τα βαρέα οχήματα και η μείωση της κυκλοφορίας να έχει γίνει από την Κυριακή, γιατί, όπως αναφέρει, χρειαζόταν έγκαιρος προγραμματισμός και επίπονη προσπάθεια λόγω των 50 εισόδων που υπάρχουν κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου.

    Η Αττική Οδός φτάνει στο σημείο να συγκρίνει το πώς χειρίστηκε την κατάσταση ο κ. Στυλιανίδης σε σχέση με το χειρισμό που έκανε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο Νίκος Χαρδαλιάς, οι οποίοι, όπως λέει, είχαν δώσει οι ίδιοι εντολή για την απαγόρευση κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων από την προηγούμενη ημέρα ανταποκρινόμενοι πλήρως σε αντίστοιχο αίτημα της Αττικής Οδού .

    Στα βαριά πυρά που εκτοξεύθηκαν εναντίον του από την διοίκηση της Αττικής Οδού, ο κ. Στυλιανίδης αντέδρασε άμεσα αλλά και οργισμένα και κατηγόρησε την εταιρεία ότι λέει ψέματα.

    Αρχικά ο υπουργός διέψευσε το επιχείρημα της Αττικής οδού ότι ζήτησε προληπτική απαγόρευση των φορτηγών και βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής.

    Στην συνέχεια τόνισε ότι στην σύσκεψη που έγινε την Κυριακή αποφασίστηκε πως σε ό,τι αφορά στα βαρέα οχήματα θα γινόταν αξιολόγηση της κατάστασης νωρίς το πρωί της Δευτέρας και ότι η εταιρεία εγγυήθηκε ότι μπορεί να διαχειριστεί το φαινόμενο και να μείνει ο δρόμος ανοιχτός

    Ακόμη, ο κ. Στυλιανίδης επιχειρηματολογεί για το δικό του δίκιο, λέγοντας πως η εταιρεία έχει αποδεχτεί τις ευθύνες της τόσο με το να δεχθεί την χρηματική αποζημίωση των 2000 € για κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο όσο και με την παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας.

    Θέλοντας μάλιστα να δώσει ερμηνεία της ανακοίνωσης της εταιρείας που τον κατηγορεί, ανέφερε ότι αυτό γίνεται γιατί η εταιρεία προσπαθεί να υπερασπιστεί τα συμφέροντά της, ενόψει πιθανών νομικών διεκδικήσεων και επιβολής διοικητικών κυρώσεων.

    Είναι προφανής ότι αυτός ο πόλεμος μεταξύ της Αττικής Οδού και του κυρίου Στυλιανίδη θα αποτελέσει ένα επιπλέον πυρομαχικό για την αντιπολίτευση στην σφοδρή πολιτική αντιπαράθεση που θα ξεκινήσει από το μεσημέρι στη Βουλή.

    Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό πως πριν ακόμα βγει η ανακοίνωση του κυρίου Στυλιανίδη ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Κυρανάκης μιλώντας στο Action 24 είχε καλέσει τον κ. Στυλιανίδη να πάρει θέση στην ανακοίνωση της Αττικής οδού και να δηλώσει ευθέως αν η εταιρεία λέει αλήθεια ή ψέματα.

    Το κλίμα για τον κ. Στυλιανίδη είναι βαρύ ανάμεσα στους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και με ενδιαφέρον αναμένονται οι τοποθετήσεις τους μέσα στην τριήμερη συζήτηση κυρίως για τις αιχμές που θα αφήσουν κατά του υπουργού Πολιτικής Προστασίας .

    Σε εκκρεμότητα μένει και το θέμα των κατηγοριών που η εταιρεία εκτοξεύει κατά της αστυνομίας, μια και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ανακοίνωση από την πλευρά της αστυνομίας, λέγοντας πως ενώ ήξερε από το πρωί την εικόνα, απαγόρευσε την κυκλοφορία το μεσημέρι, κάτι που επίσης θα χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα από την αντιπολίτευση για να πληγεί και στο κομμάτι αυτό η κυβέρνηση, αφού ο όποιος σχεδιασμός υπήρξε από πλευράς της, εκ των πραγμάτων φαίνεται πως δεν λειτούργησε.

    ΠΗΓΗ: thetoc.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ