Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 17-Ιουν-2021 13:46

    Ν. Κεραμέως: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης

    Ν. Κεραμέως: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τη δράση του ψηφιακού μετασχηματισμού της εκπαίδευσης ανέπτυξε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στην εκδήλωση για την παρουσίαση του ελληνικού προγράμματος για το Ταμείο Ανάκαμψης, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλας Φον Ντερ Λάιεν.

    Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στους τρεις άξονες προτεραιότητας, προϋπολογισμού 1,3 δισ. ευρώ, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης, την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και στη "στρατηγική για την αριστεία, την καινοτομία και τον εκσυγχρονισμό των πανεπιστημίων".

    Εκτενέστερα, η κ. Κεραμέως περιέγραψε τον πρώτο άξονα, του ψηφιακού μετασχηματισμού, που έχει ως στόχο "την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου", όπως είπε.

       Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, προϋπολογισμού 450 εκατ. ευρώ, θα ενισχύσει την αναβάθμιση του ψηφιακού και τεχνολογικού εξοπλισμού με την εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης σε όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, την ψηφιακή μέριμνα, μέσω της επιταγής 200 ευρώ σε 560.000 νέους για την αγορά τάμπλετ, λάπτοπ ή υπολογιστή, τα εργαστήρια ρομποτικής και STEM στα σχολεία και τα ψηφιακά εργαλεία για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 

       Επίσης, μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού θα αναβαθμιστούν οι ψηφιακές δεξιότητες, όπως:

       -δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου σε διαδραστικό, προσβάσιμο ψηφιακό περιβάλλον, που ενισχύει τα 453 προγράμματα σπουδών.

       - επιμόρφωση 120.000 εκπαιδευτικών στο νέο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και το νέο τεχνολογικό εξοπλισμό όλων των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης

       -αναβάθμιση και διαλειτουργικότητα των ψηφιακών υπηρεσιών στα σχολεία.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ