Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 20-Μαϊ-2021 18:40

    Περιστατικό περικαρδίτιδας μετά από εμβολιασμό με Pfizer

    Περιστατικό περικαρδίτιδας μετά από εμβολιασμό με Pfizer
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Περιστατικό περικαρδίτιδας σε ασθενή με πνευμονική υπέρταση μετά από εμβολιασμό για την Covid επιβεβαιώνει με ανακοίνωσή του το Ωνάσειο. 

    Σημειώνεται πως η ασθενής είχε αναφέρει σε ανάρτησή της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης πως διαγνώστηκε με περικαρδίτιδα μετά από το εμβολιασμό της με τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer.


    Τι αναφέρει το Ωνάσειο 

    Σε ανακοίνωσή του το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο αναφέρει για το περιστατικό: 

    "Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που αφορούν ασθενή που παρακολουθείται στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, ενημερώνουμε ότι η ασθενής εμβολιάστηκε στο Εμβολιαστικό Κέντρο του ΩΚΚ και ακολούθως εμφάνισε περικαρδίτιδα, η οποία επίσης διαγνώστηκε και αντιμετωπίστηκε στο Νοσοκομείο μας. Η ασθενής αφού έλαβε την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή επέστρεψε στην οικία της.  

    Το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο θα ενημερώσει ως οφείλει την αρμόδια υπηρεσία, που είναι η Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνησης του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων, για το συμβάν και τη χρονική του συσχέτιση με τον εμβολιασμό χωρίς αυτό να σημαίνει και αιτιολογική συσχέτιση". 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ