Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 09-Σεπ-2020 17:25

    Κ. Αχ. Καραμανλής: Προχωρά ο διαγωνισμός για τα 300 λεωφορεία - Το σχέδιο για τις συγκοινωνίες και υποδομές

    Κ. Αχ. Καραμανλής: Προχωρά ο διαγωνισμός για τα 300 λεωφορεία - Το σχέδιο για τις συγκοινωνίες και υποδομές
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Κώστα Κετσιετζή 

    "Στον αέρα" βγήκε σήμερα ο διαγωνισμός για την προμήθεια με leasing 300 αστικών λεωφορείων, τα οποία στις αρχές του νέου έτους αναμένεται να έχουν βγει στους δρόμους της Αθήνας, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής.

    "Μαζί με τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και τις προσλήψεις με διαδικασίες fast track αλλά κριτήρια ΑΣΕΠ, το leasing είναι μία από τις άμεσες δράσεις του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για να βελτιωθεί η κατάσταση, μέχρι να λυθεί οριστικά το πρόβλημα, με την προμήθεια 1.000 νέων λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη", σημείωσε ο υπουργός κατά τη διάρκεια ενημέρωσης δημοσιογράφων.

    Το μακροπρόθεσμο σχέδιο του υπουργείου περιλαμβάνει ακόμη την αναβάθμιση 15 συρμών που κινούνται στη Γραμμή 1 του Μετρό, την αγορά 7 συρμών για τις Γραμμές 2 και 3 και φυσικά τον μεγάλο διαγωνισμό για την προμήθεια νέων λεωφορείων, περίπου 1000 για την Αθήνα και 300 για τη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή τα πρώτα 300 θα κυκλοφορούν ήδη στην Αττική από το 2021.

    "Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, επιτέλους σπάμε έναν υπερδεκαετή κύκλο αποεπένδυσης στις αστικές συγκοινωνίες. Κατανοούμε τον προβληματισμό των πολιτών, νομίζω όμως ότι και οι πολίτες αντιλαμβάνονται πλέον ότι προσπαθούμε. Ότι υπάρχει σχέδιο, εφαρμόζουμε ακόμα και λύσεις που δεν έχουν εφαρμοστεί ξανά στο παρελθόν”, τόνισε ο κ. Καραμανλής. 

    Τα επόμενα μεγάλα έργα 

    Στο κομμάτι των υποδομών ο υπουργός σημείωσε ότι εφαρμόζεται ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων για τα επόμενα χρόνια, συνολικού ύψους πάνω από 13 δισ. ευρώ.

    "Στο επόμενο διάστημα, είμαστε έτοιμοι να κάνουμε σημαντικά βήματα για μια σειρά από έργα”, σημείωσε ακόμη ο κ. Καραμανλής αναφέροντας ενδεικτικά: 

    -Επεκτάσεις Αττικής Οδού: Στόχος οι πρώτες δημοπρατήσεις να γίνουν αρχές 21.
    -Flyover Θεσσαλονίκης: Αυτές τις μέρες δημοσιεύεται πρόσκληση για προεπιλογή.

    -ΒΟΑΚ: Μέσα στο φθινόπωρο θα υπάρχει Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
    Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας: Επίσης αναμένεται η ΜΠΕ
    -Ε-65: Αναμένονται οι τελικές εγκρίσεις, ώστε αρχές του 2021 να ξεκινήσει το έργο.
    -Πάτρα-Πύργος: Σύμφωνα με τον υπουργό οι επαφές μας με ΕΕ σύντομα θα αποδώσουν καρπούς.
    -Έργα οδικής ασφάλειας σε πάνω από 7.000 επικίνδυνες θέσεις σε όλη τη χώρα: Υπογράφεται εντός του μήνα η δανειακή σύμβαση με την ΕΤΕπ.
    -Αντιπλημμυρικά έργα σε όλη τη χώρα:  Εντός του μήνα ξεκινά το πρόγραμμα για την υλοποίηση επειγόντων έργων κοντά στους αυτοκινητόδρομους. Παράλληλα, υλοποιείται ένα πρόγραμμα 10 έργων, επίσης με τη χρηματοδότηση της ΕΤΕπ.
    -Σιδηροδρομικά έργα:  Υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο έργων σε όλη τη χώρα. Προχωρούν άμεσα οι δημοπρατήσεις 4 έργων που είναι ενταγμένα στο ΕΣΠΑ και στόχος είναι εντός του 2021 να δημοπρατηθούν άλλα 6.

    Για την πολυαναμενόμενη διαλειτουργικότητα των διοδίων, ο υπουργός Υποδομών σημείωσε ότι από τις αρχές του καλοκαιριού γίνονται τεχνικές δοκιμές και εντός του φθινοπώρου, θα είναι πλέον δυνατή η διέλευση από τους 5 αυτοκινητοδρόμους, τη Γέφυρα και την Εγνατία Οδό με έναν μόνο πομποδέκτη.

    Η νέα Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας

    Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στο νομοσχέδιο για την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση στις 26 Αυγούστου.

    "Στόχος μας είναι να αποκτήσει η Ελλάδα επιτέλους εθνική στρατηγική στον τομέα της Πολιτικής Αεροπορίας. Να βάλουμε ένα σαφές πλαίσιο κανόνων για την ανάπτυξη της αγοράς των αερομεταφορών. Να εναρμονίσουμε την εθνική νομοθεσία με την ευρωπαϊκή. Να κάνουμε επιτέλους τον διαχωρισμό μεταξύ ρυθμιστή και παρόχου της υπηρεσίας. Να μειώσουμε τις δαπάνες του Κράτους και να δώσουμε στην Αρχή οικονομική αυτοτέλεια".

    kostaskets@capital.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ