Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 20-Ιουλ-2020 15:24

    e-ΕΦΚΑ: Αποκέντρωση εξυπηρέτησης ασφαλισμένων του τ. ΟΑΕΕ της ΒΑ Αττικής

    e-ΕΦΚΑ: Αποκέντρωση εξυπηρέτησης ασφαλισμένων του τ. ΟΑΕΕ της ΒΑ Αττικής
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ) της Πέμπτης, 16 Ιουλίου 2020, αντιμετωπίζεται οριστικά το χρόνιο πρόβλημα της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, ελευθέρων επαγγελματιών της Βορειοανατολικής Αττικής, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του φορέα.

    Ειδικότερα, με την εν λόγω απόφαση, αποκεντρώνεται η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και, αντί της Αγίας Παρασκευής, σύντομα, οι ασφαλισμένοι του τ. ΟΑΕΕ της Ραφήνας και της Άνδρου θα εξυπηρετούνται στο υποκατάστημα μισθωτών στη Ραφήνα, του Κορωπίου στο Κορωπί, του Χαλανδρίου στο Χαλάνδρι, των Σπάτων στα Σπάτα και του Λαυρίου στο Λαύριο.

    Για παράδειγμα, οι ασφαλισμένοι, ελεύθεροι επαγγελματίες του Λαυρίου, που, σήμερα, για να εξυπηρετηθούν, πρέπει να διανύσουν περίπου 100 χλμ., προκειμένου να μεταβούν στην Αγία Παρασκευή και να επιστρέψουν, με τη νέα απόφαση, θα εξυπηρετούνται άμεσα στην περιοχή τους, γλιτώνοντας πολύωρες μετακινήσεις.

    Για το σκοπό της αποκέντρωσης, το αρχείο με τους φακέλους και τα στοιχεία των δύο περιφερειακών τμημάτων που στεγάζονται στην Αγία Παρασκευή, θα διαχωριστεί και θα μεταφερθεί στις μονάδες που θα αναλάβουν την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, όπως άλλωστε έχει γίνει και σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις αποκέντρωσης, που έχουν προηγηθεί από την αρχή του έτους.

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, η αποκέντρωση εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχεδιασμό που έχει ξεκινήσει να υλοποιείται πανελλαδικά στον e-ΕΦΚΑ από τον Δεκέμβριο του 2019 και έχει αποδειχθεί καταλυτικός για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, αφού, εκτός της προφανούς αποφυγής της ταλαιπωρίας των μετακινήσεων που υφίσταντο, έχει οδηγήσει και σε μείωση των χρόνων αναμονής τους.

    Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, ώστε, από τον Σεπτέμβριο, οι ασφαλισμένοι να έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται άμεσα χωρίς περιττές μετακινήσεις.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ