Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 13-Μαϊ-2020 12:18

    Ν. Κεραμέως: Παραποίηση και παραπληροφόρηση από αντιπολίτευση για τις κάμερες

    Ν. Κεραμέως: Παραποίηση και παραπληροφόρηση από αντιπολίτευση για τις κάμερες
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η χθεσινή ανακοίνωση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων έδειξε σε ποιο βαθμό υπάρχει παραποίηση και παραπληροφόρηση από την αντιπολίτευση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την ρύθμιση που επιτρέπει στα παιδιά που μένουν για λόγους υγείας στο σπίτι να μην μένουν πίσω, υπογράμμισε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

    "Η ανακοίνωση της Αρχής είπε δύο πράγματα: α) είναι νόμιμος ο σκοπός επεξεργασίας της συγκεκριμένης ταυτόχρονης διαδικασίας με φυσική παρουσία και για άλλους μαθητές από απόσταση και β)  είχαμε διαβουλευτεί με την Αρχή και στην σχετική τροπολογία ενσωματώθηκαν οι παρατηρήσεις. Κάποιοι σε απόγνωση ψάχνουν νέες άμυνες και λένε πως δήθεν κάναμε πίσω" υπογράμμισε η υπουργός απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της Χαράς Κεφαλίδου του ΚΙΝΑΛ στη Βουλή. "Εμείς κάνουμε το καθήκον μας. Εσείς που ψηφήσατε παρόν τι ακριβώς προτείνετε; Τι απαντάτε στους μαθητές που μένουν σπίτι τους; Αυτά τα παιδιά να μην έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση; Εμείς θα αγωνιστούμε για να εξασφαλίσουμε το δικαίωμά τους. Δεν θα αφήσουμε μικροκομματικά και συνδικαλιστικά συμφέροντα να κυριαρχήσουν,  δεν θα κάνουμε καμία έκπτωση στην προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος. Αν ήταν στο χέρι τους τα παιδιά μας θα έμεναν στο σκοτάδι. Επιλέξαμε να μην έρθουμε σε αντιπαράθεση".

    Τμήμα της αντιπολίτευσης επενδύει στον φόβο

    Όπως είπε η υπουργός τα σχολεία άνοιξαν με τους κανόνες ασφαλείας που αποφασίστηκαν από τον ΕΟΔΥ, ενώ η ανταπόκριση της μαθητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας είναι μεγάλη. Ειδικά για την Γ’ Λυκείου ανέφερε ότι κατά μέσο όρο επέστρεψε το 60% των μαθητών στο σχολείο ενώ από τις 6 Μαΐου έλειψε μόλις το 1,3-1,5% των καθηγητών. Στα σχολεία υπάρχουν αντισηπτικά, τηρούνται οι αποστάσεις στα θρανία, οι μαθητές πηγαίνουν εκ περιτροπής στα σχολεία, γίνονται ξεχωριστά διαλείμματα, υπάρχει καθαρισμός της αίθουσας δύο φορές ενώ για τις ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών και παιδιών υπάρχει το καθεστώς της ειδικής άδειας.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας μέχρι τώρα υπήρξαν 10 εκατ. συμμετοχές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση,  113.000 εκπαιδευτικοί έφτιαξαν την δική τους "προσωπική ψηφιακή τάξη" ενώ ένα εκατομμύριο μαθητές παρακολούθησαν.

    "Θυμίζω πως την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατέκριναν σφόδρα σε απόλυτη σύμπνοια, με ένα στόμα, αντιπολίτευση και εκπαιδευτικά σωματεία, λέγοντας ότι δεν μπορεί να προσφέρει παιδαγωγικά αποτελέσματα, ότι δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο και δεν ήθελαν τις  παροχές των ιδιωτών. Το ΚΙΝΑΛ κατήγγειλε τον Μάρτιο ότι δεν υπάρχουν πόροι. Γιατί αυτή η απαξίωση όλων των συντελεστών που όχι μόνο τα κατάφεραν, αλλά η χώρα μας όχι μόνο δεν υστερεί αλλά υπερτερεί; Οι εκπαιδευτικοί και θέλουν και μπορούν να δίνουν λύση. Αν ακούγαμε τις Κασσάνδρες στην αρχή της κρίσης που καταφέραμε να δημιουργήσαμε ένα σύστημα από το μηδέν δεν θα είχαμε 36 εκατ. λεπτά εξ αποστάσεως, δεν θα είχαμε δώσει στα παιδιά μας αυτό το δικαίωμα με πόρους πάνω από 12 εκατ. από το ΕΣΠΑ και 3 εκατ. ευρώ από δωρεές και δωρεάν πλατφόρμες από ιδιώτες. Εμείς τις δυσκολίες βλέπουμε σαν πρόκληση για να βελτιώσουμε την Δημόσια παροχή".

    Μ. Νταλιάνη

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ