Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 07-Νοε-2019 14:02

    ΕΟΤ: Δράσεις για την προβολή της Ελλάδας στην κινεζική τουριστική αγορά

    ΕΟΤ: Δράσεις για την προβολή της Ελλάδας στην κινεζική τουριστική αγορά
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τη μεγαλύτερη τουριστική προβολή στο κινεζικό κοινό τα τελευταία χρόνια είχε η Ελλάδα με τη μετάδοση στις 9 και 16 Οκτωβρίου δύο επεισοδίων για την Κεφαλονιά και τη Σαντορίνη του κορυφαίου ταξιδιωτικού show "Feel the world" από την ψηφιακή βίντεο-πλατφόρμα IQIYI (το κινεζικό Youtube), το μέσο κοινωνικής δικτύωσης WEIBO και το BTV.

    Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του ΕΟΤ, τα γυρίσματα των δύο επεισοδίων με πρωταγωνίστρια τη δημοφιλή Κινέζα ηθοποιό Dilraba Dilmurat, πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο Ιούλιο ύστερα από πρόσκληση της υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας και την κάλυψη μέρους των αεροπορικών εισιτηρίων της πολυμελούς κινεζικής αποστολής, με την υποστήριξη του ΕΟΤ, τοπικών φορέων των δύο νησιών και ελληνικών ιδιωτικών επιχειρήσεων.

    Στο μεταξύ, με τα θετικά μηνύματα ότι οι αφίξεις και οι κρατήσεις από την Κίνα προς την Ελλάδα καταγράφουν νέα αύξηση, διατηρώντας τη δυναμική της διψήφιας αύξησης της περσινής χρονιάς (+25,18 %), ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του ΕΟΤ στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού International Luxury Tourism Market China 2019 (ILTM China 2019), που πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη από τις 30 Οκτωβρίου έως την 1η Νοεμβρίου 2019.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων