Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 02-Ιουλ-2019 13:50

    Προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη Μεγάλη Βρετανία

    Προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη Μεγάλη Βρετανία
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το αναβαθμισμένο ελληνικό τουριστικό προϊόν που προσφέρει μοναδικές, θετικές και αυθεντικές εμπειρίες στους τομείς του τουρισμού πολυτελείας, του θαλάσσιου τουρισμού και του sailing παρουσιάστηκε χθες Δευτέρα 1η Ιουλίου στο Λονδίνο, σε ειδική εκδήλωση με τίτλο "Traveller’s Tales" που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας σε συνεργασία με το υψηλού κύρους και ιδιαίτερα δημοφιλές περιοδικό τουρισμού πολυτελείας και μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών Condé Nast Traveller.

    Στην εκδήλωση παραβρέθηκε επιλεγμένο αναγνωστικό κοινό του περιοδικού, το οποίο δημογραφικά ανήκει σε ανώτερη οικονομικοκοινωνική βαθμίδα και πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 6 ταξίδια στο εξωτερικό ετησίως.

    Κεντρική ομιλήτρια ήταν η δημοφιλής Βρετανή ραδιοφωνική και τηλεοπτική παρουσιάστρια του BBC Katie Derham, που αποτελεί πολύ ισχυρή και αναγνωρίσιμη influencer στο Ηνωμένο Βασίλειο και συνδέεται στενά με την Ελλάδα, καθώς ταξιδεύει συχνά στα Ιόνια νησιά προωθώντας την ιστιοπλοΐα και τον θαλάσσιο τουρισμό. Μιλώντας υπό μορφή συνέντευξης στην editor του περιοδικού Vanity Fair, Michelle Phang, αναφέρθηκε στις προσωπικές εμπειρίες της από τα νησιά του Ιονίου πελάγους, επισήμανε τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του κάθε νησιού και τόνισε τις μοναδικές δυνατότητες για τουρισμό ιστιοπλοΐας και yachting στην Ελλάδα, ενώ στη συνέχεια, απαντώντας σε ερωτήσεις του κοινού, υπογράμμισε τον ασύγκριτο πολιτισμό και την υψηλή γαστρονομία της χώρας μας.

    Στην έναρξη της εκδήλωσης, η προϊσταμένη της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ. Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, κα Έμυ Αναγνωστοπούλου, σημείωσε τις απειράριθμες δυνατότητες που προσφέρει η Ελλάδα στον τομέα της ιστιοπλοΐας και του yachting οι οποίες την καθιστούν μοναδική επιλογή για τη βρετανική αγορά, ενώ ειδική αναφορά έκανε και στο ποιοτικά διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν της χώρας, που προσδίδει σημαντική προστιθέμενη αξία στον τουρισμό πολυτελείας.

    Μετά την εκδήλωση, στους παρευρισκόμενους προσφέρθηκε γεύμα με ελληνικό μενού, κλείνοντας με τον τρόπο αυτό μία εξωστρεφή και εξαιρετικά επιτυχημένη δράση προβολής της Ελλάδας στο κοινό του κορυφαίου βρετανικού ταξιδιωτικού περιοδικού.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων