Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 01-Μαρ-2019 12:59

    Mε επιτυχία, για 6η χρονιά, το συνέδριο "Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη"

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Mε επιτυχία, για 6η χρονιά, το συνέδριο "Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη"

    Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, το συνέδριο "Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη" που διοργανώνει η Boussias Communications και το Marketing Week.
    To συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε για έκτη συνεχή χρονιά, έχει καθιερωθεί ως το πληρέστερο, ετήσιο πανόραμα δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Στη σκηνή του Αμφιθεάτρου Maroussi Plaza βρέθηκαν στελέχη από 36 εταιρείες και οργανισμούς και μοιράστηκαν με το κοινό τις δράσεις ΕΚΕ που πραγματοποίησαν κατά το τελευταίο 12μηνο.

    Αναλυτικά, στο συνέδριο συμμετείχαν οι εξής εταιρείες και οργανισμοί: 

    Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, Aenorasis, Coca Cola 3Ε, Energean Oil & Gas, Ethelon, Global Sustain, Interamerican, Intersport, Intrasoft, Κosmocar, LG Electronics, Mellon, Metro,  Μicrosoft, NJV Athens Plaza Hotel, Novartis, Playmobil, PwC, Quest Συμμετοχών, ReGeneration, Stoiximan, Συστήματα Sunlight, Vodafone, WIND, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, ΑΒ Βασιλόπουλος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία , Δέλτα, ΕΡΤ, Ευρωκλινική, Ίδρυμα Μποδοσάκη, Νέα Οδός - Κεντρική Οδός, Οικογένεια Χριστοδούλου, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας, Πρόσκοποι Ελλάδος και Παπαστράτος.

    Οι δράσεις ΕΚΕ που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο πραγματοποιήθηκαν με τη συνεργασία MKO, συλλόγων ή τοπικών φορέων με στόχο τη στήριξη ευπαθών ομάδων, την προστασία του περιβάλλοντος, τη φροντίδα των ζώων, την παροχή βοήθειας σε θύματα φυσικών καταστροφών, την καταπολέμηση της ανεργίας και της έμφυλης βίας, την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και της ασφαλούς οδήγησης κλπ.  

    Για πρώτη φορά η "Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη" φιλοξένησε φέτος έναν διεθνή ομιλητή: τον Thomas Kolster, marketer, πρωτοπόρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, συγγραφέα και εμπνευστή του όρου Goodvertising (συνδυασμού των λέξεων "Good” και "Advertising”). Ο Τ. Kolster μίλησε για την ανάγκη ενσωμάτωσης της Εταιρικής Υπευθυνότητας στην εταιρική κουλτούρα των επιχειρήσεων και έδωσε κατευθύνσεις ώστε να βοηθήσει τις εταιρείες να συνδυάσουν την αειφορία με την κερδοφορία.  

    Επιπλέον, για πρώτη φορά στο συνέδριο δόθηκε βήμα και στις ελληνικές ΜΚΟ που έχουν συμμετάσχει σε ενέργειες ΕΚΕ. Σε συζήτηση-panel συμμετείχαν στελέχη από τις ΜΚΟ The Tipping Point, Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος, Ithaca Laundry, Κ.Ε.Φ.Ι., Γιατροί Χωρίς Σύνορα και Praksis, ενώ τη διοργάνωση ανέλαβε και συντόνισε ο κ. Σωτήρης Πετρόπουλος, Διευθυντής του κέντρου HIGGS, το οποίο παρέχει συμβουλευτική σε ΜΚΟ. 

    Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε με την Υποστήριξη της ΑΒ Βασιλόπουλος, της εταιρείας Κεντρική Οδός και της εταιρείας Νέα Οδός, ενώ Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν οι ο Antenna, το Capital.gr και η Global Sustain.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων