SATO: Συρρίκνωση ζημιών το α΄ τρίμηνο 2014

Πέμπτη, 29-Μαϊ-2014 19:16

Συρρίκνωση ζημιών κατά 1.492 χιλ.  ευρώ εμφάνιζει η SATO κατά το α΄ τρίμηνο του 2014. Ειδικότερα, τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε -310 χιλ. ευρώ έναντι -1.802 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013.

Αναλυτικά, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, κατά το α΄ τρίμηνο του 2014 η εταιρεία SATO παρουσίασε σημαντική αύξηση των πωλήσεων η οποία ανέρχεται σε 17,10%

Πιο συγκεκριμένα για το brand ΕΝΤΟΣ η αύξηση αυτή ανέρχεται σε  227,12%.

Για το brand SATO και για το ίδιο χρονικό διάστημα  οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του  35,34%.
Κατά το ίδιο διάστημα οι πωλήσεις των υπηρεσιών logistics παρουσίασαν μείωση της τάξεως 76,42% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη που η Εταιρεία του παρείχε υπηρεσίες logistics (3pl).

Μετά την τελεσιδικία της απόφασης με αριθμό 650/2013 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών τον Σεπτέμβριο του 2013 και την έναρξη της εφαρμογής του πλάνου εξυγίανσης o δείκτης EBITDA για τη περίοδο α΄ τριμήνου 2014 ανήλθε σε θετικό 296 χιλ. έναντι αρνητικό -477 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά 773χιλ. ευρώ.

Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε -310 χιλ. ευρώ έναντι -1.802 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά  1.492 χιλ. ευρώ.

Όπως σημειώνει η εταιρεία, με γνώμονα την συνέπεια για την υλοποίηση και την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης, τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περεταίρω κατά -7,5%. σε σχέση με  την αντίστοιχη περίοδο του 2013 .

Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους η εταιρεία ισχυροποίησε περισσότερο την θέση της στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο της σε έναν κλάδο ο οποίος συρρικνώνεται συνεχώς.  

Η διοίκηση της Sato προσδοκώντας στην κερδοφόρα ανάπτυξη έχει προβεί περαιτέρω στις κάτωθι ενέργειες.

- Ολοκληρώθηκε αποτελεσματικά το rebranding και η ανάπτυξη των καταστημάτων με το  σήμα ΕΝΤΟΣ.
- Η ολοκλήρωση της κατηγορίας των παιδικών επίπλων προσδοκά στην περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων διεισδύοντας δυναμικά και αποσπώντας σημαντικό μερίδιο αγοράς
- Η SATO δημιούργησε στο Μοσχάτο, Πειραιώς 18, το SATO DEPOT το οποίο προωθεί με επιτυχία προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση
διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές
- Η εταιρεία εξετάζει την δυνατότητα ανάπτυξης τόσο των εξαγωγών όσο και νέων ανταγωνιστικών προϊόντων παραγωγής της
- Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων ξεκίνησε η υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης καταστημάτων franchising και ήδη άνοιξαν τρία νέα καταστήματα ΕΝΤΟΣ στην επαρχία ενώ  η εταιρεία προσδοκά στο άνοιγμα επιπλέων πέντε  καταστημάτων εντός του έτους 2014