Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 12-Μαϊ-2020 15:31

    Η Printec πρόσφερε 350 tablets στο υπουργείο Παιδείας για τη στήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών 100 σχολείων

    Η Printec πρόσφερε 350 tablets στο υπουργείο Παιδείας για τη στήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών 100 σχολείων
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η εταιρία τεχνολογίας Printec, στο πλαίσιο αντιμετώπισης της κρίσης του κορονοϊού, υλοποίησε μία σειρά κοινωνικών δράσεων και εσωτερικών προγραμμάτων, με στόχο την προάσπιση της δημόσιας υγείας και την περαιτέρω ανάπτυξη των ανθρώπων της.

    Στηρίζοντας την πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, τον Απρίλιο η εταιρία προχώρησε σε δωρεά 350 tablets, για τη διάθεση και τη στήριξη μαθητών σε περισσότερα από 100 σχολεία πανελλαδικά. Με αυτήν την προσφορά, η εταιρία συμμετείχε στη συντονισμένη εθνική προσπάθεια για την ομαλή διεξαγωγή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, διευκολύνοντας το έργο των εκπαιδευτικών και των μαθητών, ενώ παράλληλα συνεισφέρει στην περαιτέρω ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων όλων των συντελεστών της εκπαίδευσης, οι οποίες είναι εξαιρετικά χρήσιμες για το μέλλον.

    Επιπλέον, από πολύ νωρίς η Printec προσάρμοσε γρήγορα και την εσωτερική της λειτουργία, εφαρμόζοντας ένα σχέδιο επιχειρησιακής συνέχειας (Business Continuity Plan - BCP), το οποίο προέβλεπε, μεταξύ άλλων, τη θέσπιση απομακρυσμένης εργασίας για όλους τους εργαζομένους που αυτό ήταν εφικτό βάσει αρμοδιοτήτων. Από τις πρώτες εβδομάδες, το 90% των εργαζομένων εργάστηκε από το σπίτι, συμπεριλαμβανομένων και των μηχανικών που εργάζονται στο πεδίο και οι οποίοι παρέμεναν στο σπίτι σε κατάσταση αναμονής (standby). Με αυτόν τον τρόπο η εταιρία κατάφερε να προστατεύσει την υγεία των ανθρώπων της, παρέχοντας υψηλό επίπεδο υπηρεσιών στους πελάτες της και διασφαλίζοντας τη διαθεσιμότητα κρίσιμων σημείων εξυπηρέτησης, όπως ATMs και EFT-POS.

    Η επιτυχία του ανωτέρω πλάνου επιβεβαιώθηκε και από εσωτερική έρευνα, όπου 9 στους 10 εργαζομένους δήλωσαν ότι παρέμειναν ικανοποιημένοι ή απόλυτα ικανοποιημένοι με τον τρόπο που η εταιρία διαχειρίστηκε την κρίση.

    Την ίδια περίοδο, η εταιρία ξεκίνησε μια νέα πιλοτική συνεργασία με το LinkedIn Learning, μία από τις μεγαλύτερες εκπαιδευτικές πλατφόρμες παγκοσμίως, προσφέροντας σε μεγάλο μέρος των εργαζομένων της πρόσβαση σε περισσότερα από 10.000+ online μαθήματα ανάπτυξης δεξιοτήτων και επιχειρηματικών γνώσεων. Στόχος της εταιρίας είναι να επενδύσει στην περαιτέρω ανάπτυξη των ανθρώπων της, βοηθώντας τους να ανταπεξέλθουν στις νέες απαιτήσεις της μετά-κρίσεως εποχής, που αναμένονται να είναι αυξημένες.

    Επιπλέον, ως κοινωνικά υπεύθυνη εταιρία, η Printec μέσω του προγράμματος "We Care" πραγματοποιεί σε τακτά χρονικά διαστήματα ενέργειες που εστιάζουν σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα στις χώρες όπου δραστηριοποιείται. Σε αυτήν την κατεύθυνση, το προηγούμενο διάστημα η εταιρία και οι εργαζόμενοί της στάθηκαν στο πλευρό ευπαθών κοινωνικών ομάδων με διάφορες ενέργειες, προσφέροντας μεταξύ άλλων, βοήθεια σε άτομα τρίτης ηλικίας μέσω αγοράς και κατ' οίκον παράδοσης προμηθειών και προϊόντα πρώτης ανάγκης σε οργανισμούς που φροντίζουν παιδιά.

    ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ