Pop Mart: Τα Labubu απογείωσαν τις πωλήσεις γ' τριμήνου - Εκτοξεύτηκαν 1.270% στις ΗΠΑ και 740% στην Ευρώπη

Τρίτη, 21-Οκτ-2025 12:24

Pop Mart: Τα Labubu απογείωσαν τις πωλήσεις γ' τριμήνου - Εκτοξεύτηκαν 1.270% στις ΗΠΑ και 740% στην Ευρώπη

Ισχυρή αύξηση των εσόδων κατέγραψε η κινεζική εταιρεία παιχνιδιών Pop Mart, κατά το γ' τρίμηνο του έτους, μετά την κυκλοφορία της νέας σειράς της δημοφιλούς κούκλας Labubu.

Συγκεκριμένα, τα έσοδα αυξήθηκαν 250% σε ετήσια βάση στο τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, με τις πωλήσεις στις αγορές του εξωτερικού να γνωρίζουν άλμα 370%, σε σύγκριση με αύξηση περίπου 190% στην ηπειρωτική Κίνα.

Από τα μέσα του 2024, οι πωλήσεις της Pop Mart έχουν απογειωθεί, χάρη στην κυκλοφορία του Labubu, το οποίο αποτέλεσε παγκόσμια επιτυχία. Η εταιρεία λάνσαρε, μάλιστα, και νέες μίνι κούκλες Labubu στα τέλη Αυγούστου, τροφοδοτώντας νέο κύμα φρενίτιδας αγορών.

Σε ό,τι αφορά τα τελευταία μεγέθη της εταιρείας, οι πωλήσεις της Pop Mart "πάτησαν γκάζι" ιδιαιτέρως στις δυτικές αγορές. Ειδικότερα, τα έσοδα στην Αμερική εκτοξεύτηκαν 1.270% το γ' τρίμηνο, ενώ οι πωλήσεις στην Ευρώπη εκτινάχθηκαν 740%. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 170% - 175%.

Η μετοχή της Pop Mart έκλεισε με βουτιά 8,1% εν αναμονή των αποτελεσμάτων, γνωρίζοντας τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από τον Απρίλιο.